Dark Of Light Postat 9 maj Postat 9 maj Ja, inte Schweizaren utan undertecknad... ja, djävlar. Nåja hur är det här då? Röriga låtar verkar vara ett tema ikväll? Doftar Bond låt bitvis om denna?
Dark Of Light Postat 9 maj Postat 9 maj 1 minut sedan sa Fidden: Så detta är favoriten? Hur? Jag undrar det samma...
Fidden Postat 9 maj Postat 9 maj 2 minuter sedan sa Dark Of Light: Hellikopeter malfunktion 😆 Huston, we have a problem!
Dark Of Light Postat 9 maj Postat 9 maj Då tjeckar vi in Tjeckien. Men räcker det då? Nääääeh, säger jag.
Dark Of Light Postat 9 maj Postat 9 maj Jan Teigen ser ut som om Tomas Von Brömssen fått barn med sig själv. 1
Dark Of Light Postat 9 maj Postat 9 maj Österrike. Hon vill, om jag förstått det hela rätt, räva? 90-talets Eurodance sås det skvätter om det.
Dark Of Light Postat 9 maj Postat 9 maj Danmark. Snygga sandeffekter. Men räcker det för att vinstdrömmarna inte ska grusas?
Dark Of Light Postat 9 maj Postat 9 maj Spanien. Zorra betyder alltså slampa. Zorro är ju, som bekant den manliga varianten dårå´h. Botoxdans och mycket hud som också verkar vara ett tema. Näh, bort...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.