slejnard Postat 9 maj Postat 9 maj 42 minuter sedan sa Naymari: Jag måste skriva ett Intro idag! Och ett stick. Låter kul 🤩
CHAE Postat 9 maj Trådstartare Postat 9 maj @Fidden menade ju att EZ Drummer inte låter så kalaskul i mina projekt så jag har hittat något som nog kan fungera bättre😁 1
CHAE Postat 9 maj Trådstartare Postat 9 maj 2 timmar sedan sa Fidden: Jag har inget kaffe hemma. Tough shit🤷🏻♂️
Fidden Postat 9 maj Postat 9 maj 35 minuter sedan sa CHAE: Tough shit🤷🏻♂️ Ja det blir snabbt kottar.
CHAE Postat 9 maj Trådstartare Postat 9 maj Det lär väl bli mayhem i Malmö i kväll… Herrejevvlar! Kusinen drog därifrån tidigt i förmiddags.
Dark Of Light Postat 9 maj Postat 9 maj Mycket protester hit och dit. Oroligt i arenan under Israels genrep och bara det här vittnar ju om hur oroligt och stort detta blivit... och dyrt.
Dark Of Light Postat 9 maj Postat 9 maj Demonstranter har försökt att ta sig in i Eurovision village. Nåja, oroligt värre. Malta då? Näh, inget kul där. Just nu sa Fidden: SloMo 2.0 Indeed!
Fidden Postat 9 maj Postat 9 maj Albanien har ändå försökt hotta upp den där generiska ackordföljden med lite digitala glitches. NQ
Dark Of Light Postat 9 maj Postat 9 maj Albanien. Äh. Händer inget här heller. Känner mig som den där matadoren runt jul. Sparka på mig, stånga på mig liksom. Det finns inget som berör.
Fidden Postat 9 maj Postat 9 maj Blev ju lite coolt i slutet med 80-talsliret. Borde varit så hela vägen.
Dark Of Light Postat 9 maj Postat 9 maj Grekland, landet som gav oss fetaost och rövsex. Och nu reggaeton men rörigt som fan. Sådant här kan man ju inte vinna med.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.