slejnard Postat 6 maj Postat 6 maj Jo serru vettu… man tager en stycke pt å maler ihop till en smet med grädde å grejsmojs.
Dark Of Light Postat 6 maj Postat 6 maj Alltid lite av en upplevelse att se de där 4 kombinerade "postade bilder" till höger. ↗️
Fidden Postat 6 maj Postat 6 maj När jag kollar typ stranger things på nya tvn, och de lyser med en ficklampa mot kameran, då blir jag på riktigt bländad. That's hdr for ya!
CHAE Postat 7 maj Trådstartare Postat 7 maj 1 timme sedan sa slejnard: Så du är nöjd med nytvn? Vad varte för nån? […] En sådan man kan titta på så klart!!🙄
Dark Of Light Postat 7 maj Postat 7 maj Ja, det måste var en av de därah smart tvenah som man kan titta...på.
slejnard Postat 7 maj Postat 7 maj Fantastiskt vad man kan göra med en dator. Kollat i 7 timmar nu CHAE.
Fidden Postat 7 maj Postat 7 maj Ja, det där var inspirerande. Bestämde mig för att slutligen uppgradera macOS till Sonoma (från big sur) på grund av den.
Dark Of Light Postat 7 maj Postat 7 maj 1 timme sedan sa Fidden: (från big sur) Det är pappan till Maria Sur.
Fidden Postat 7 maj Postat 7 maj 1 timme sedan sa Neosus: Blev du big glad? Jak plev klad hest! Inga problem faktiskt. Hade förväntat mig att bli lika sur som senast.
Dark Of Light Postat 7 maj Postat 7 maj De intervjuade några Australiensare nyss i försnacket. De ser bleka ut men inte så konstigt egentligen... Allt blod i fötterna, stackarna.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.