slejnard Postat 5 maj Postat 5 maj Skottat fram vedhögen som ligger under presenning. Den måste kastas in i vedboden innan det är dags för nästa lass att kapas och klyvas. Tror ni inte jag skottade så hårt för nån dag sen att muskel i biceps 💪 brast! Känns dock bättre nu efter några dagar.
CHAE Postat 5 maj Trådstartare Postat 5 maj 4 timmar sedan sa slejnard: Skottat fram vedhögen som ligger under presenning. Den måste kastas in i vedboden innan det är dags för nästa lass att kapas och klyvas. Tror ni inte jag skottade så hårt för nån dag sen att muskel i biceps 💪 brast! Känns dock bättre nu efter några dagar. Gamle man…😏
CHAE Postat 5 maj Trådstartare Postat 5 maj (redigerat) För att jag kunde😍🤓 Redigerat 5 maj av CHAE 1
CHAE Postat 5 maj Trådstartare Postat 5 maj 51 minuter sedan sa slejnard: Du kan va 😦 Hmmm… Knappast äldre än dig🤓🤣
CHAE Postat 5 maj Trådstartare Postat 5 maj 31 minuter sedan sa slejnard: Uppstudsiga ungdomar 😃👍 Gubbe! Samla ihop benen nu så drar vi ut på vandring🤙🏼 1
Fidden Postat 6 maj Postat 6 maj Efter lite (mycket) tvekan och skepsis har jag nu anmält intresse för att vara med i IT-avdelningens band. 2
Neosus Postat 6 maj Postat 6 maj Spännande! Blir det nätrock, trojanska häst country eller rock´n´troll?
Dark Of Light Postat 6 maj Postat 6 maj I äldre tider hade man ofta en bild av kungen på dass. Ville bara på detta sätt hedra en gammal tradition.
slejnard Postat 6 maj Postat 6 maj Vankas middag här med jobbet i kåtan i Storforsen. Blir säkert bra å jättegott. 🤤
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.