Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
18 timmar sedan sa Dark Of Light:

smileys-plane-910020.gif.2f0b7d983a23c89

Imponerande.

Men inte lika imponerande som 4 heliokopetrar i rad, som precis flög förbi.

P_20240501_151325_1.jpg

Postat
4 timmar sedan sa slejnard:

Skönt spela i 🌞

Det blir svalkigt här imorgon, +15° bara. Idag har det varit ljuvligt!

32 minuter sedan sa Fidden:

Imponerande.

Men inte lika imponerande som 4 heliokopetrar i rad, som precis flög förbi.

P_20240501_151325_1.jpg

Njah men tack ändå. En av mina vanliga bara. FYI mitt rekord är 10 PTs på raken.

Men det här är något annat, nämligen min " DoL´s Memorable PTs of Yesteryears Professional Men´s Collection Flyby Air Show Super Extravaganza"! (Finns även som Aftershave och Eau De Cologne). Kom och upplev fyra av de mest fantastiska PTs made by DoL som någonsin gjorts i Längstah.

Sommarens dragplåster hos Teh Slej Egghspärinase Wonderländ Sörköss! Biljetter finns redan ute för bokning. Reducerat pris för singel damer under 30 (preventivmedel medtages under eget ansvar).  

Postat
8 minuter sedan sa Dark Of Light:

Men det här är något annat, nämligen min " DoL´s Memorable PTs of Yesteryears Professional Men´s Collection Flyby Air Show Super Extravaganza"! (Finns även som Aftershave och Eau De Cologne). Kom och upplev fyra av de mest fantastiska PTs made by DoL som någonsin gjorts i Längstah.

Sommarens dragplåster hos Teh Slej Egghspärinase Wonderländ Sörköss! Biljetter finns redan ute för bokning. Reducerat pris för singel damer under 30 (preventivmedel medtages under eget ansvar).  

Jag VISSTE du låg bakom det där!

Postat

Ja och innan någon nämner det, ibland är jag lite bak☀️m också. Men det är ju en förutsättning för det ovannämnda förstås.d_coffee.GIF

• Förbryllad 1
Postat

Har börjat se en dokumentärserie på Netflix om ett fängelse där de ”öppnar” dörrarna för fångarna. Från att ha suttit inlåsta 23/24 timmar/dygn har de nu frihet under ansvar. Intressant. Jag brukar tycka att fängelsedokumentärer är ångestladdade. 

Postat
4 timmar sedan sa Dark Of Light:

🌞 d_coffee.GIF

3 timmar sedan sa Dark Of Light:

d_coffee.GIF 🌞

2 timmar sedan sa Dark Of Light:

🌞 d_coffee.GIF

2 timmar sedan sa Neosus:

d_coffee.GIF.cd2ebdad8aa24917feaccdf61a6a7f3b.GIF

Kpd?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.