Neosus Postat 8 januari Postat 8 januari ...eller man kan ju inte stå i en elbil (om man inte är lika kort som mej)! MEN! Så e de me de!
Fidden Postat 8 januari Postat 8 januari 27 minuter sedan sa slejnard: Så kan man ju ”plucka ” strängarna Jag har en gås opluckad med dig. Och här är den. 2
CHAE Postat 9 januari Trådstartare Postat 9 januari 7 timmar sedan sa slejnard: Ja? Förkortning på distrorterad torterad gittar va? 😂 Desorienterad…?
CHAE Postat 9 januari Trådstartare Postat 9 januari Jag visste f ö inte att ”nycklar” kunde förändra klimatet! Är det nyckeln till klimatfrågan? Okej, jag var klar där. G’möra Längstah!
Fidden Postat 9 januari Postat 9 januari 2 timmar sedan sa CHAE: Jag visste f ö inte att ”nycklar” kunde förändra klimatet! Är det nyckeln till klimatfrågan? Okej, jag var klar där. G’möra Längstah! Hur menar du nu? När man vrider på nyckeln startar ju klimatanläggningen.
Fidden Postat 9 januari Postat 9 januari Förresten, vem är Hans Legato och när var han medlem i Iron Maiden?
slejnard Postat 9 januari Postat 9 januari Ny dator på jobbet med w11 och jag kan inte ladda in citrix- som vi använder. Jag ska kunna kringgå detta men hittar inte hur. Nåt med att det inte är Microsoft app.
Neosus Postat 9 januari Postat 9 januari Vet inte vad citrix är och använder inte w11 men Googlade snabbt och fick fram detta! citrix don't work on w11 1
CHAE Postat 9 januari Trådstartare Postat 9 januari 3 timmar sedan sa Fidden: Hur menar du nu? När man vrider på nyckeln startar ju klimatanläggningen. Det får du fråga ordekvilibristen ute i Storforum om. 5 minuter sedan sa Fidden: Skitrix heter det här. Oj. Är du hård i magen?
slejnard Postat 9 januari Postat 9 januari 26 minuter sedan sa Neosus: Vet inte vad citrix är och använder inte w11 men Googlade snabbt och fick fram detta! citrix don't work on w11 Ja lustigt. Funkar bra på min stationära jobbdator som är uppdaterad från 10 till 11.
Dark Of Light Postat 9 januari Postat 9 januari 15 minuter sedan sa slejnard: Ja lustigt. Funkar bra på min stationära jobbdator som är uppdaterad från 10 till 11. Det var en lång uppdatering 1
Fidden Postat 9 januari Postat 9 januari 1 timme sedan sa slejnard: Han Solo är bättre på snabba räkor 🍤 Har han övat på skala? 1
Dark Of Light Postat 9 januari Postat 9 januari 6 minuter sedan sa slejnard: Ni är putslustiga. Inväntar läkare här… spännande. Du´råh!? Som har en stand-up karriär och allt!!!
slejnard Postat 9 januari Postat 9 januari 6 minuter sedan sa Dark Of Light: Du´råh!? Som har en stand-up karriär och allt!!! Vet. Har ju lärt er!
Fidden Postat 9 januari Postat 9 januari Var det lungan idag, eller har jag blandat ihop det med något annat?
slejnard Postat 9 januari Postat 9 januari 2 timmar sedan sa Fidden: Var det lungan idag, eller har jag blandat ihop det med något annat? Yep! Läkare José undersökte mig å jag fick ta prover. Ska även få remiss till lungröntgen. Känns bra 👍
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.