Fidden Postat Måndag kl 09:34 Postat Måndag kl 09:34 Just den PTn var dock vegansk. Tror jag. Beroende på trumskinnen kanske.
Analogfreak Postat Måndag kl 12:04 Postat Måndag kl 12:04 Om det ska bli 400 sidor måste vi skriva cirka 1110 inlägg på 8 dagar.
Fidden Postat Måndag kl 13:45 Postat Måndag kl 13:45 Fim sidor om daugen? E de eppelsidor eller /Plötsligen skånsk
Analogfreak Postat Måndag kl 18:28 Postat Måndag kl 18:28 4 timmar sedan sa Fidden: Fim sidor om daugen? E de eppelsidor eller /Plötsligen skånsk Dom pratar ganska konstigt där nere, lite som att dom svalt gröten i fel strupe. Men så länge dom inte sväljer gröten i min strupe så gör det inget.
slejnard Postat Måndag kl 19:47 Postat Måndag kl 19:47 Hörs speciellt när kören kommer in som är klockren.
Fidden Postat Måndag kl 19:50 Postat Måndag kl 19:50 Har ingen lott i år, kollade på Filip och Fredrik istället när de åkte till Frankrike med pappa Hammar.
slejnard Postat Måndag kl 21:07 Postat Måndag kl 21:07 Jahaja men God Jul på er då. Hoppas ni får vara friska!
Analogfreak Postat Måndag kl 21:49 Postat Måndag kl 21:49 39 minuter sedan sa slejnard: Jahaja men God Jul på er då. Hoppas ni får vara friska! God jul på dig också! Hälsan är det viktigaste.
Analogfreak Postat Måndag kl 21:49 Postat Måndag kl 21:49 1 timme sedan sa Fidden: Har ingen lott i år, kollade på Filip och Fredrik istället när de åkte till Frankrike med pappa Hammar. Där presenterar han vädret för Skåne.
Naymari Postat Måndag kl 22:11 Postat Måndag kl 22:11 2 hours ago, slejnard said: Dom sjunger verkligen falskt Medina. Ja de satte inte någon ton tror jag 2 hours ago, Fidden said: Har ingen lott i år, kollade på Filip och Fredrik istället när de åkte till Frankrike med pappa Hammar. Fin film. Men ingen Oscar fick dem
Dark Of Light Postat Måndag kl 23:53 Postat Måndag kl 23:53 15 timmar sedan sa slejnard: Trump vill kontrollera PTn? Absolut!
Fidden Postat igår kl 07:51 Postat igår kl 07:51 Ja Gul jod på er. Nu dricks det kaffe och sen ska jag duscha. Bara en sån sak.
Dark Of Light Postat 22 timmar sedan Postat 22 timmar sedan 1 timme sedan sa Fidden: Ja Gul jod på er. Nu dricks det kaffe och sen ska jag duscha. Bara en sån sak. Den årliga julduschen och kaffe innan, jo jag tackar.
Analogfreak Postat 17 timmar sedan Postat 17 timmar sedan (redigerat) God Jul Redigerat 17 timmar sedan av Analogfreak
Fidden Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan Sådär, då var julen slut och jag åker hem. Alla var sjuka, blev bara jag och mor och far. Vi käkade julmat, kollade på Kalle Anka och Kan du vissla Johanna. Sjukt unikt. 🎅
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.