Fidden Postat Söndag kl 11:31 Postat Söndag kl 11:31 On 2024-12-16 at 03:45 sa Fidden: Vaknade av en THUMP BADUNS BOM BOM från våningen ovanför. Sen insåg jag att jag bor längst upp... Blåser visst en del. Får se om taket ligger kvar. Idag såg jag taket i dagsljus. Det låg visst inte kvar. Iallafall inte helt och hållet.
Fidden Postat Söndag kl 12:52 Postat Söndag kl 12:52 Jag har så att säga inte alla galenpannor hemma i besticklådan. 1
Neosus Postat Söndag kl 13:28 Postat Söndag kl 13:28 Huvudsaken det är lugn och ro i frenetiska paddlingar!
slejnard Postat Söndag kl 15:39 Postat Söndag kl 15:39 Nej men Tidölag så den förångas. Nu ska jag hänga tvätt.
Analogfreak Postat Söndag kl 16:10 Postat Söndag kl 16:10 Jag malde ner några kryddnejlikor tillsammans med kaffebönorna. Det kan jag rekommendera till er som vill ha julkaffe.
Analogfreak Postat Söndag kl 16:12 Postat Söndag kl 16:12 3 minuter sedan sa Neosus: Stressfri tjälaknöl är gott! Knölarna kommer väl på våren när tjälen går ur marken?
Analogfreak Postat Söndag kl 16:24 Postat Söndag kl 16:24 (redigerat) Tjälknöl Redigerat Söndag kl 16:27 av Analogfreak
slejnard Postat Söndag kl 16:32 Postat Söndag kl 16:32 Just nu sa Dark Of Light: Max pd! Mad? Fin Luva ☺️
slejnard Postat Söndag kl 16:33 Postat Söndag kl 16:33 Inte spelat in nåt på länge länge men suget börjar komma tillbaka.
Analogfreak Postat Söndag kl 16:34 Postat Söndag kl 16:34 Här går inte solen upp förrän i januari så det lär dröja innan jag får se regnbågen
Analogfreak Postat Söndag kl 16:36 Postat Söndag kl 16:36 Just nu sa slejnard: Inte spelat in nåt på länge länge men suget börjar komma tillbaka. Du borde prova Marshall SC20H. Jag tror det soundet blir perfekt för din stil.
Neosus Postat Söndag kl 16:39 Postat Söndag kl 16:39 När jag spelade i band hade jag tankar på att köpa en Marshall DSL20CR eller liknande! Nu är min hjärna borta så tankar finns inte där längre!
slejnard Postat Söndag kl 16:45 Postat Söndag kl 16:45 Kanske provar. Hade en fullhög marshallstack kanske -88-91. 100 glödande rör watt. Minns inte beteckningen men j-r vilket tryck!
Analogfreak Postat Söndag kl 16:46 Postat Söndag kl 16:46 4 minuter sedan sa Neosus: När jag spelade i band hade jag tankar på att köpa en Marshall DSL20CR eller liknande! Nu är min hjärna borta så tankar finns inte där längre! Det kommer bättre tider och då kommer inspirationen tillbaka. 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.