CHAE Postat 14 december Trådstartare Postat 14 december 2 timmar sedan sa slejnard: Frulle! Lång lurtupp idag minsann. Fint ska det vara.
slejnard Postat 14 december Postat 14 december 2 timmar sedan sa CHAE: Lång lurtupp idag minsann. Fint ska det vara. Ja lång så in i…
Analogfreak Postat 14 december Postat 14 december 54 minuter sedan sa Dark Of Light: Varsågod. Jag tycker "varsågod" är ett tråkigt uttryck. Det är roligare att säga "ja ta den då".
Fidden Postat 14 december Postat 14 december 2 minuter sedan sa D Vibe: Sitter ni fortfarande här och tjötar Vad skulle vi annars göra? 1
slejnard Postat 14 december Postat 14 december 10 minuter sedan sa D Vibe: Sitter ni fortfarande här och tjötar Tjena! Ja det är sen gammalt. Börjar bli en lång tråd nu! 1
Fidden Postat 14 december Postat 14 december (redigerat) Min inre håkan vill editera mitt föregående inlägg så att det inleds med "kom igen D-vibe". Redigerat 14 december av Fidden
Analogfreak Postat 14 december Postat 14 december (redigerat) 33 minuter sedan sa D Vibe: Sitter ni fortfarande här och tjötar Det sägs aldrig nåt av värde här så du har inte missat nåt. 😀 Redigerat 14 december av Analogfreak 1
Neosus Postat 14 december Postat 14 december (redigerat) Värst vad ni sitter och redigerar! Redigerat 14 december av Neosus 1 1
Analogfreak Postat 14 december Postat 14 december 10 minuter sedan sa Neosus: Kaffe på det! Så här sent?
Analogfreak Postat 14 december Postat 14 december (redigerat) 3 minuter sedan sa D Vibe: Det är gött att vissa saker består 😉 Man kanske har utvecklat nåt slags tvångsbeteende, OCD typ. Redigerat 14 december av Analogfreak
Neosus Postat 14 december Postat 14 december (redigerat) 8 minuter sedan sa Analogfreak: Så här sent? Nä jag skojar bara! Lite mycke! Redigerat 14 december av Neosus
Analogfreak Postat 14 december Postat 14 december (redigerat) 2 minuter sedan sa Neosus: Nä jag skojar bara! Lite! Ska du inte redigera ditt inlägg du också? Det blir mer förvirrande då. Redigerat 14 december av Analogfreak
slejnard Postat 15 december Postat 15 december 2 timmar sedan sa Fidden: Nu tar vi den där kpd'n som det skojades om igår. Bra idé 👍
Neosus Postat 15 december Postat 15 december "Hitta den PERFEKTA julklappen" Alltså man blir ju förbaskad i denna hysteri! En klapp på käften är vad folk ska ha..
Fidden Postat 15 december Postat 15 december Minns inte när jag köpte en julklapp senast, men perfekt lär den inte varit.
Fidden Postat 15 december Postat 15 december 6 timmar sedan sa slejnard: Bra idé 👍 Eller hur! Ibland slår man till med ett genidrag.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.