Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
On 12/1/2024 at 9:43 PM, slejnard said:

Sugen på robotdammsugare. Men vilken? Har nån av er erfarenhet av dessa tingestar? Dyyyyyyrt! 

Har en gammal Roborock S5 Max. Funkar bra! Inlagd i smarta hemmet så när ingen är hemma så kör den igång

• Gilla 1
Postat
36 minuter sedan sa Naymari:

Har en gammal Roborock S5 Max. Funkar bra! Inlagd i smarta hemmet så när ingen är hemma så kör den igång

Coolt! Och vad smidigt att den städar åt dig när du är inlagd på ett hem!

• Haha 1
Postat

Helt geistlös när det kommer sig till att vara kreativ i studion. Längesedan jag gjorde nåt nytt. Har en idé i huvudet på att göra en melankolisk skiva på Svenska. Inte rock utan mer tungt vemod och visa. ”Svärta” får arbetsnamnet bli. 

• Gilla 1
Postat
17 timmar sedan sa slejnard:

Helt geistlös när det kommer sig till att vara kreativ i studion. Längesedan jag gjorde nåt nytt. Har en idé i huvudet på att göra en melankolisk skiva på Svenska. Inte rock utan mer tungt vemod och visa. ”Svärta” får arbetsnamnet bli. 

Låter som ett intressant projekt att följa! Du har nog en del personligt material att skriva av dig. Samt världen är ju en veritabel krutdurk just nu. 

Kan vara jobbigt att dyka ner i svärtan men det finns inget annat sätt att ta si an sådant här. Du kommer att känna dig renad efteråt.

Lycka till!

(Och låt det hela ta den tid det tar innan du presenterar något!)

• Tack! 1
Postat (redigerat)
20 minuter sedan sa Dark Of Light:

Låter som ett intressant projekt att följa! Du har nog en del personligt material att skriva av dig. Samt världen är ju en veritabel krutdurk just nu. 

Kan vara jobbigt att dyka ner i svärtan men det finns inget annat sätt att ta si an sådant här. Du kommer att känna dig renad efteråt.

Lycka till!

Jag haj tänkt på en sak.

Om du hade hetat Light of Light så hade det blivit LoL. 

Valolit det hade vajit. smileys-coffee._2gif.GIF.bcff99f6bbd520b99ed58232fa01ea8b.GIF

Redigerat av Analogfreak
Postat
2 timmar sedan sa Dark Of Light:

Lycka till!

Ja. Bara i huvudet än som sagt. Tänker det också väldigt långsiktigt. Kommer säkert vara ångestfyllt skriva texterna och jag hoppas som du skriver att det känns bättre när processen genomgåtts. 

• Gilla 1
Postat (redigerat)
On 2024-12-05 at 21:51 sa slejnard:

Ta det som det kommer; stressa inte fram det. Samla på ord och braiga ackordföljder. Det behöver inte vara något fullständigt för till slut kommer du att sitta med en hel verktygslåda som du kan använda när väl projektet tagit sin början.

17 timmar sedan sa Dark Of Light:

Lycka till!

Håller med!

15 timmar sedan sa slejnard:

Ja. Bara i huvudet än som sagt. Tänker det också väldigt långsiktigt. Kommer säkert vara ångestfyllt skriva texterna och jag hoppas som du skriver att det känns bättre när processen genomgåtts. 

@Dark Of Light har rätt. Det känns otroligt renande efteråt.

Redigerat av CHAE
  • Tack! 1
Postat
2 timmar sedan sa slejnard:

Morn å KPD . Typiskt att vakna 6.30 på en lördag. Ogilla! 

😡

Postat
15 timmar sedan sa slejnard:

Det intressanta med sådana här tema inspirerade processer är att inriktningen kan ändras några gånger under arbetets gång. Man tror att "nu ska jag skriva om t ex ens egna sorger och besvär" men efter några texter så framträder något helt annat. Därför ger jag dig rådet att jobba med texterna tills den röda tråden blir kristallklar. Annars tenderar det hela bli lite spretigt.

Postat
30 minuter sedan sa Fidden:

Hur många alias är han uppe i nu, vår vän Duce Brickinson?

En sisådär 5-6 stycken va?🤭

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.