Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag slog till och hyrde en hacker. Tänkte ha den som avlastningsyta för överflödig lava från island.

Postat
On 11/24/2024 at 2:51 PM, Fidden said:

En annan grej... Är det nån som har en långsammare disk till sin DAW? 😄

Känns skumt, men detta har aldrig orsakat problem... 

Extern disk.png

Den har inte bråttom den disken! 

Postat

Tomten är far på teater var sjukt bra! Magnus Betner som rik, sliskig SD-röstare med slapp kuk var sjukt roligt. xD

Postat
On 2024-11-25 at 15:35 sa slejnard:

Varken hackat eller malet blir det. Ytterligare prövningar i familjen… imorgon ska sambons äldsta barn ta prov för leukemi. 😞 Håll tummarna att det inte är allvarligt. 

Det är hemskt att så många drabbas av allvarliga sjukdomar. Man ska ta vara på varje dag man får vara frisk.

Postat
4 timmar sedan sa slejnard:

Tänkte sjunga en trudelutt för er men då kom jag på att det går ju inte för jag har snus i till eftermiddags kaffet. ☺️

Kan du inte sjunga med bara underläppen?

Postat

Vi har haft jam på SMÄKK ikväll. Inte så många i publiken men jättekul och trevligt var det. Började kvällen med att köra några egna låtar bara med elgitarr och sång samt med en person på Cajon. Funkade förvånansvärt bra! Sen byggde vi på med instrument och körde allt möjligt. 

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.