Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Zoega Mollbergs blandning hela bönor och det ska drickas svart utan några tillsatser.

I juletider brukar jag mala ned några kryddnejlikor tillsammans med kaffebönorna. Det blir jättegott.

Postat
13 minuter sedan sa Micke H:

Ikväll ska vi se Tomten är far till alla barnen på teater. 😄 

Åh, vad roligt! Bra film så ini det där. Hoppas att pjäsen är minst lika bra och ha det så kul!!!!

• Tack! 1
Postat
17 minuter sedan sa slejnard:

Har då en oöppnad prästost i kylen.

Nå, ska ni se idol ikväll? 

När en ost dör är det nog en prästost som håller i begravningsceremonin.

Jag ska se Idol sen i efterhand så man slipper reklamen.

Postat
20 minuter sedan sa slejnard:

Jag har tre i kastrullen! 

Jag har tre i kylen.

Vi har sex tillsammans.

❤️

Postat

Hade tänkt jobba vidare på discoversionen i helgen, men suget har inte infunnit sig. Men det känns som en ganska stor skillnad redan nu jämfört med första versionen, speciellt är den gamla nästan smärtsamt långsam i jämförelse. Vill dock gärna få till gitarrsolot i slutet även i den nya.

Postat

En annan grej... Är det nån som har en långsammare disk till sin DAW? 😄

Känns skumt, men detta har aldrig orsakat problem... 

Extern disk.png

Postat

Mixen är bra fidden! 👍 Gillar den snabba versionen bättre och när du tar i mer på slutet låter strupen guld. Vet inte om jag älskar flanger gitarren. Kanske något vass? Förstår att det ska vara typ som en effekt gitarr. Annars riktigt bra och bra låt! 

• Tack! 1
Postat

Tackar, ja det är en bit kvar, ibland gillar jag gitarrljudet och ibland avskyr jag det. Acken är ju lajnad än så länge också. Det ska den inte vara.

Elbasen känner jag mig klar med nu, men kanske fyller upp lite med nån syntetisk bas i de låga frekvenserna, som den ligger nu försvinner vissa toner i viss lyssning.

Postat

Om det blir bra blir det bra. Och målet är att nå i mål.

Nu startade jag en fredagstråd. På en söndag.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.