Micke H Postat Fredag kl 07:20 Postat Fredag kl 07:20 16 timmar sedan sa CHAE: Hur mår du annars och vad hände med din PRS? (”Louise” hade du väl döpt den till?) Jag mår bra! Lite bråkigt på jobbet nu när vi har nya ägare och ny VD, som inte har mycket respekt för företagskulturen vi haft sen innan... PRS:en är kvar och hon heter faktiskt Nathalie! D: Fast hon står ärligt talat mest i fodralet these days. Såg att du haft en forumpaus. Hoppas allt är bra med dig också? (Är det bara jag som fortfarande, efter alla dessa år, säger "kaboom cookies", "akffe" och "wub" IRL? xD )
Naymari Postat Fredag kl 07:44 Postat Fredag kl 07:44 16 hours ago, CHAE said: Hur mår du annars och vad hände med din PRS? (”Louise” hade du väl döpt den till?) Det påminner mig, har inte döpt min PRS än! 15 hours ago, Fidden said: Kolla vad jag hitta på erikshjälpen! Fett!
slejnard Postat Fredag kl 12:43 Postat Fredag kl 12:43 Idag blir det smörgåstårta OCH vanlig tårta. 🎂 Kika förbi om ni vill ha?! Kl 17.
Micke H Postat Fredag kl 13:10 Postat Fredag kl 13:10 Kan du inte maila den? Eller posta den här i tråden? 1
slejnard Postat Fredag kl 13:33 Postat Fredag kl 13:33 23 minuter sedan sa Micke H: Kan du inte maila den? Eller posta den här i tråden? 😅🎂🎂🎂🎂😎
Fidden Postat Fredag kl 18:28 Postat Fredag kl 18:28 Grattis Slej! Förlåt att jag inte kom, har inte lyckats få lediga fredagar än. 🥳
Fidden Postat Fredag kl 18:34 Postat Fredag kl 18:34 Grattis några dagar i efterskott till @Neosus också. Hade ni kalaset ihop?
slejnard Postat Fredag kl 18:44 Postat Fredag kl 18:44 Tack fidden! Och grattis till neosus också 🎂. Vi kanske skulle köra en irl alla? Längsta kalaset.
Fidden Postat Fredag kl 18:53 Postat Fredag kl 18:53 Längsta rulltårtan sedan tårtgeneralens dagar i Köping. 1
Micke H Postat Fredag kl 21:57 Postat Fredag kl 21:57 Vilken längsta-tråd är den längsta längsta-tråden?
slejnard Postat Lördag kl 08:13 Postat Lördag kl 08:13 Kan inte minnas senaste gången jag haft en vit kaffe dag.
Micke H Postat Lördag kl 10:07 Postat Lördag kl 10:07 Varför skulle man vilja ha en sådan? För mig skulle jag snarare kalla det en migrän-dag. 😞
Fidden Postat Lördag kl 11:20 Postat Lördag kl 11:20 Marilyn Mansons röst har uppenbarligen blivit lite ljusare på senare år.
slejnard Postat Lördag kl 12:15 Postat Lördag kl 12:15 2 timmar sedan sa Micke H: Varför skulle man vilja ha en sådan? För mig skulle jag snarare kalla det en migrän-dag. 😞 Nä precis. Det är därför jag inte provat. Vågar inte leva så farligt. Mest en filosofisk tanke.
slejnard Postat Lördag kl 12:15 Postat Lördag kl 12:15 1 timme sedan sa Fidden: Själv dricker jag det alltid svart. Jag å!
Dark Of Light Postat Lördag kl 13:52 Postat Lördag kl 13:52 Fast det kanske handlade om annat än kaffe...
Dark Of Light Postat Lördag kl 13:53 Postat Lördag kl 13:53 Min far var i dåligt skick igår btw. Hade kräkts och allmänt svag. Piggare idag dock. Det går upp, det går ner. Lurigt att bli gammal.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.