CHAE Postat Onsdag kl 16:06 Trådstartare Postat Onsdag kl 16:06 1 timme sedan sa Fidden: Har du köpt ett nytt multiverktyg nu igen? 😲😆 14 minuter sedan sa slejnard: Mätt! Havregrynsgröt 😋 lingonsült 😋 kamel 😋 å socker 😋. Strax iväg för lite kvälls jobb. Fan vad fint; poesi i en djup tallrik. 1
Dark Of Light Postat Onsdag kl 16:38 Postat Onsdag kl 16:38 44 minuter sedan sa slejnard: Mätt! Havregrynsgröt 😋 lingonsült 😋 kamel 😋 å socker 😋. Strax iväg för lite kvälls jobb. Sååå... Hur mycketbretttungtlångt blev det då´råh? Kvällsjobb you say..? Säljer du den där blandningen alltså? Ute på byn alltså? Efter mörkret lagt sig över samhället alltså? Har du förarbevis på den där kamelen? Är det en tung kamel? 2
Dark Of Light Postat Onsdag kl 17:31 Postat Onsdag kl 17:31 He moves in mysterious way´s... The Earl of Norrland.
Fidden Postat Torsdag kl 07:23 Postat Torsdag kl 07:23 Jobbat klart för ett decennium tycker jag, men vad fan hjälper det vad jag tycker. 🦖
slejnard Postat Torsdag kl 09:23 Postat Torsdag kl 09:23 Vet inte vilka marginaler du lever på men att gå ner i arbetstid kanske? Jag har iofs 25% sjukersättning så tappar inte så mycket ekonomiskt. Gör dock mycket för måendet att arbeta bara 75%.
Fidden Postat Torsdag kl 09:35 Postat Torsdag kl 09:35 Gick ner i tid ett tag för några år sedan, kanske värt att göra det igen... 1
Naymari Postat Torsdag kl 12:34 Postat Torsdag kl 12:34 On 11/20/2024 at 12:14 PM, Dark Of Light said: Hm... väderleksappen utlovar "totalt snöfall". Låter ödesdigert med en doft av 40-tal... On 11/20/2024 at 12:58 PM, CHAE said: Ånyo dags för en Rheintochter!! På tal om, fick precis "Om krisen eller kriget kommer" i brevlådan.
Micke H Postat Torsdag kl 13:19 Postat Torsdag kl 13:19 Såg att den skulle komma! Fast den borde kanske heta "Om Trumpen eller Putten kommer"...
slejnard Postat Torsdag kl 13:22 Postat Torsdag kl 13:22 Också fått! Blåser här som sjutton! Å helg varte 😊 trevlig helg!
Micke H Postat Torsdag kl 13:38 Postat Torsdag kl 13:38 Trevlig helg! Själv får jag fortsätta bråttas med tidigare kollegors kod, som är en ren katastrof...morr...
Micke H Postat Torsdag kl 13:38 Postat Torsdag kl 13:38 Stavade jag seriöst precis "brottas" på det sättet?? 1
CHAE Postat Torsdag kl 15:12 Trådstartare Postat Torsdag kl 15:12 2 timmar sedan sa Naymari: På tal om, fick precis "Om krisen eller kriget kommer" i brevlådan. Visst är det spännande läsning! #stayprepped 1 timme sedan sa Micke H: Såg att den skulle komma! Fast den borde kanske heta "Om Trumpen eller Putten kommer"... Någon sorts homoerotisk twist där? 1 timme sedan sa Micke H: Trevlig helg! Själv får jag fortsätta bråttas med tidigare kollegors kod, som är en ren katastrof...morr... 1 timme sedan sa Micke H: Stavade jag seriöst precis "brottas" på det sättet?? Indeed you did. Hur mår du annars och vad hände med din PRS? (”Louise” hade du väl döpt den till?)
Analogfreak Postat Torsdag kl 15:22 Postat Torsdag kl 15:22 1 timme sedan sa slejnard: Också fått! Blåser här som sjutton! Å helg varte 😊 trevlig helg! Det blåser här också. Det kändes kallt nu när jag i endast tunna byxor och T-shirt var ute och skottade snö i -12 och blåst. 😂
Fidden Postat Torsdag kl 16:47 Postat Torsdag kl 16:47 Äntligen har jag en liten del av östtyskland i hyllan.
Dark Of Light Postat Torsdag kl 17:14 Postat Torsdag kl 17:14 25 minuter sedan sa Fidden: Äntligen har jag en liten del av östtyskland i hyllan. Jag har ett östtyskt luftgevär! Vi kan bilda ett band! Klaviatur och blås, vad mer kan man behöva!?
Dark Of Light Postat Torsdag kl 17:15 Postat Torsdag kl 17:15 2 timmar sedan sa CHAE: Någon sorts homoerotisk twist där? Hm... tack för de inre bilderna...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.