slejnard Postat Söndag kl 08:19 Postat Söndag kl 08:19 Ganska bra Tommy Nilssons nya låt han kör på tv4. morn å KPD
Fidden Postat Måndag kl 10:34 Postat Måndag kl 10:34 Det hörs ett högfrekvent ljud när jag rör musen. Osäker på om jag ska felanmäla till teknik eller HR.
Fidden Postat Måndag kl 22:23 Postat Måndag kl 22:23 Började göra om en lite stämningsfull lemarciansk skapelse i helgen, ville göra den lite snabbare och poppigare. Basen ballade hela tiden ur till disco när jag spelade den, vilket jag tyckte lät coolt då. Efter en paus insåg jag att det versen förlorat all charm, så jag diskade bort discot. Men ännu en paus senare fattade jag ju att discot skulle växa fram genom låten. Nu ska jag bara få till gitarrerna och mixen, så kan det nog bli nåt jag känner mig riktigt nöjd med. 1
slejnard Postat Tisdag kl 04:53 Postat Tisdag kl 04:53 Kul fidden! 👍 mer disco 💃 åt folket. En annan vaknade långt före idag . Känner mig ändå pigg. Dags göra kaffe.
slejnard Postat Tisdag kl 05:38 Postat Tisdag kl 05:38 Precis. Gärna med bacon i för extra fett innan alarmet på klockan glider bättre.
slejnard Postat Tisdag kl 15:10 Postat Tisdag kl 15:10 ” Mixa min låt! ” lät ju spännande 😍. Funderar på att lägga upp nån men vilken?
slejnard Postat Tisdag kl 15:20 Postat Tisdag kl 15:20 1 minut sedan sa Fidden: Var? En ny avdelning på forumet …. https://www.studio.se/forums/forum/93-mixa-min-låt/
Fidden Postat Tisdag kl 21:06 Postat Tisdag kl 21:06 Sen raketuppskjutning ikväll. Kanske håller mig vaken.
slejnard Postat igår kl 10:56 Postat igår kl 10:56 Det finns! Om du bjuder på lunch berättar jag var…
Dark Of Light Postat igår kl 11:14 Postat igår kl 11:14 Hm... väderleksappen utlovar "totalt snöfall". Låter ödesdigert med en doft av 40-tal... 3
CHAE Postat igår kl 11:58 Trådstartare Postat igår kl 11:58 42 minuter sedan sa Dark Of Light: Hm... väderleksappen utlovar "totalt snöfall". Låter ödesdigert med en doft av 40-tal... Ånyo dags för en Rheintochter!!
Fidden Postat igår kl 14:15 Postat igår kl 14:15 2 timmar sedan sa CHAE: Ånyo dags för en Rheintochter!! Har du köpt ett nytt multiverktyg nu igen? 1
slejnard Postat igår kl 15:51 Postat igår kl 15:51 Mätt! Havregrynsgröt 😋 lingonsült 😋 kamel 😋 å socker 😋. Strax iväg för lite kvälls jobb.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.