CHAE Postat 9 november Trådstartare Postat 9 november Hej på er, barn!🤩 I’m back, alive and kicking. Det har varit lite familjeturbulens men nu är det lugnt igen. 1
Analogfreak Postat 9 november Postat 9 november 2 timmar sedan sa slejnard: Jag orkade 🥰 Bra att du inte ger upp!
CHAE Postat 9 november Trådstartare Postat 9 november 7 timmar sedan sa Naymari: CHAE 6 timmar sedan sa slejnard: CHAE! Welcome Home 🤣 Täääck krapparna! 32 minuter sedan sa Analogfreak: Vilka här brukar titta på Idol? Inte jag.
slejnard Postat 10 november Postat 10 november 9 timmar sedan sa Fidden: Vilken del? Några . morn å KPD
slejnard Postat 10 november Postat 10 november 21 timmar sedan sa slejnard: Orkar inte brygga. Jag orkar 😃
Fidden Postat 10 november Postat 10 november Idag spelade jag klart Kingdom come deliverance. Tänkte det var på tiden nu när uppföljaren är på gång. Sen började jag om från början igen 😄
Analogfreak Postat 10 november Postat 10 november 1 timme sedan sa slejnard: Säkert kul. Kul ska vara kul.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.