CHAE Postat Lördag kl 12:54 Trådstartare Postat Lördag kl 12:54 Hej på er, barn!🤩 I’m back, alive and kicking. Det har varit lite familjeturbulens men nu är det lugnt igen. 1
Analogfreak Postat Lördag kl 14:22 Postat Lördag kl 14:22 2 timmar sedan sa slejnard: Jag orkade 🥰 Bra att du inte ger upp!
CHAE Postat Lördag kl 20:11 Trådstartare Postat Lördag kl 20:11 7 timmar sedan sa Naymari: CHAE 6 timmar sedan sa slejnard: CHAE! Welcome Home 🤣 Täääck krapparna! 32 minuter sedan sa Analogfreak: Vilka här brukar titta på Idol? Inte jag.
CHAE Postat Lördag kl 22:23 Trådstartare Postat Lördag kl 22:23 10 minuter sedan sa Fidden: Vilken del?
Analogfreak Postat Söndag kl 01:55 Postat Söndag kl 01:55 3 timmar sedan sa Fidden: Vilken del? Ctrl+Alt+Del
slejnard Postat Söndag kl 08:00 Postat Söndag kl 08:00 9 timmar sedan sa Fidden: Vilken del? Några . morn å KPD
slejnard Postat Söndag kl 09:11 Postat Söndag kl 09:11 21 timmar sedan sa slejnard: Orkar inte brygga. Jag orkar 😃
Fidden Postat Söndag kl 20:47 Postat Söndag kl 20:47 Idag spelade jag klart Kingdom come deliverance. Tänkte det var på tiden nu när uppföljaren är på gång. Sen började jag om från början igen 😄
Analogfreak Postat Söndag kl 22:19 Postat Söndag kl 22:19 1 timme sedan sa slejnard: Säkert kul. Kul ska vara kul.
Analogfreak Postat Söndag kl 22:19 Postat Söndag kl 22:19 1 timme sedan sa slejnard: Här kommer natten. Där?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.