Fidden Postat 30 oktober Postat 30 oktober 1 timme sedan sa slejnard: Vilken Hannes? Här varte sol 🌞 å grannt! Glömde lunch hemma så fick köpa en Felix pizza 🍕 Såg du danskar i affären?
Analogfreak Postat 30 oktober Postat 30 oktober 1 timme sedan sa slejnard: Vilken Hannes? Här varte sol 🌞 å grannt! Glömde lunch hemma så fick köpa en Felix pizza 🍕 …och vilken Felix?
Dark Of Light Postat 30 oktober Postat 30 oktober 3 timmar sedan sa Fidden: Jag förstår inte varför Hannes dröjer. Jag ser... Jag ser att Elof borta i granngården har börjat elda i spisen. Jag tror inte han har ved så det räcker över vintern. Där ser jag ett fågelstreck dra mot söder. Jo. Jag såg igår hur tranorna flyttade från sjön. 1
Analogfreak Postat 30 oktober Postat 30 oktober Många samlar på fågelstreck men jag har aldrig förstått vad man ska ha dom till.
slejnard Postat 30 oktober Postat 30 oktober 2 timmar sedan sa Fidden: Såg du danskar i affären? Nix 🙂↔️ 1 timme sedan sa Analogfreak: …och vilken Felix? Vet inte efternamnet.
Analogfreak Postat 30 oktober Postat 30 oktober (redigerat) Har man klarlagt vem hästen är lik? Redigerat 30 oktober av Analogfreak
slejnard Postat 30 oktober Postat 30 oktober 22 minuter sedan sa Fidden: Hästen har inte varit sig lik. Gamla svarten?
Analogfreak Postat 30 oktober Postat 30 oktober 5 minuter sedan sa slejnard: Gamla svarten? Hur svart då? #404040, #202020 eller så svart som #000000?
Analogfreak Postat 30 oktober Postat 30 oktober 2 timmar sedan sa Fidden: Såg du danskar i affären? Det hade varit danska roligt faktiskt.
Dark Of Light Postat 30 oktober Postat 30 oktober 49 minuter sedan sa Analogfreak: Har man klarlagt vem hästen är lik? Hannes.
slejnard Postat 30 oktober Postat 30 oktober Ibland är Herren osynlig. Du behöver inte oroa dig. Herren ger, herren tar… Gjorde korv stroganoff. Gott 😋
Analogfreak Postat 30 oktober Postat 30 oktober 59 minuter sedan sa slejnard: Ibland är Herren osynlig. Du behöver inte oroa dig. Herren ger, herren tar… Gjorde korv stroganoff. Gott 😋 I går trampade du på en korv och i dag åt du en.
slejnard Postat 31 oktober Postat 31 oktober 4 timmar sedan sa Dark Of Light: Korven, the gift that keeps on giving! Japp! Blir resterna idag. 👍👍
slejnard Postat 31 oktober Postat 31 oktober Imorgon är det bara 14 dagar kvar till release av mitt album 💿🌞😊
tordA Postat 31 oktober Postat 31 oktober [Uthyres] En trea på 12 rum och kök, lugnt läge i havsnära miljö. 1
Analogfreak Postat 31 oktober Postat 31 oktober 17 minuter sedan sa slejnard: Imorgon är det bara 14 dagar kvar till release av mitt album 💿🌞😊 14 dagar är inte så bara. Prova att ställa dig i en garderob i 14 dagar så kommer du inse att 14 dagar kan kännas som en evighet.
Analogfreak Postat 31 oktober Postat 31 oktober 3 minuter sedan sa tordA: [Uthyres] En trea på 12 rum och kök, lugnt läge i havsnära miljö. Om man inte har tillgång till helikopter ser det ut som att man får en del utmaningar.
slejnard Postat 31 oktober Postat 31 oktober 43 minuter sedan sa Analogfreak: 14 dagar är inte så bara. Prova att ställa dig i en garderob i 14 dagar så kommer du inse att 14 dagar kan kännas som en evighet. Hugaligen. Har du provat?
slejnard Postat 31 oktober Postat 31 oktober 14 dagar är inte länge med tanke på att låtarna varit klara längre. En del är nyinspelningar och en del helt nya. De känns som bra på nå sätt
Analogfreak Postat 31 oktober Postat 31 oktober 1 timme sedan sa slejnard: Hugaligen. Har du provat? Jo när jag var liten och lekte kurragömma! Får man förresten leka kurragömma när man passerat 50?
Analogfreak Postat 31 oktober Postat 31 oktober (redigerat) 1 timme sedan sa slejnard: 14 dagar är inte länge med tanke på att låtarna varit klara längre. En del är nyinspelningar och en del helt nya. De känns som bra på nå sätt Om du känner dig klar med låtarna så är det ju bara att släppa dom. 😀 Redigerat 31 oktober av Analogfreak
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.