Analogfreak Postat 25 oktober Postat 25 oktober Just nu sa slejnard: Jag är allas mamma. Och pappa! Ja och Neosus är allas fluortant.
Analogfreak Postat 25 oktober Postat 25 oktober (redigerat) Undrar om bortklippta navelsträngar från stora däggdjur skulle kunna användas till musikinstrument. Redigerat 25 oktober av Analogfreak
Analogfreak Postat 25 oktober Postat 25 oktober Slej skulle kanske kunna klippa några såna när han ändå är ute på sina fisketurer.
Analogfreak Postat 25 oktober Postat 25 oktober Men då behöver nan nog ansöka om navelsträngslicens hos Länsstyrelsen först tänker jag.
slejnard Postat 26 oktober Postat 26 oktober Ser musikframträdanden på Nyhetsmorgon. Inte ovanligt att de kör utan bas.
Fidden Postat 26 oktober Postat 26 oktober På lunar hette jag fidden. Och så jobbade jag där mellan 2000 och 2003... 1
slejnard Postat 27 oktober Postat 27 oktober 1 timme sedan sa Fidden: Vad tidigt det är... Ja jag hade missat klockomställningen men nu är jag med…
Analogfreak Postat 27 oktober Postat 27 oktober 9 timmar sedan sa Fidden: Vad tidigt det är... Fast nu är det dock inte lika tidigt som då, men tidigare än sen.
Analogfreak Postat 27 oktober Postat 27 oktober 18 timmar sedan sa Fidden: På lunar hette jag fidden. Och så jobbade jag där mellan 2000 och 2003... Lunar verkar ha återuppstått. https://beta.stajlplejs.com
Dark Of Light Postat 28 oktober Postat 28 oktober On 2024-10-26 at 19:33 sa Fidden: En romantisk afton i Skövde? Överskattat det där.
Dark Of Light Postat 28 oktober Postat 28 oktober On 2024-10-26 at 21:56 sa Analogfreak: Vad är det här för tråd? 😂 Det är så mycket vi inte vet om gudh. 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.