Linus Postat 25 oktober Postat 25 oktober 22 timmar sedan sa Fidden: Rullar tummarna medans jobbdatorn besudlas med Windows 11. ...och sedan kom det inte fler inlägg. 😬
Fidden Postat 25 oktober Postat 25 oktober 40 minuter sedan sa Linus: ...och sedan kom det inte fler inlägg. 😬 Den håller fortfarande på...
Fidden Postat 25 oktober Postat 25 oktober Under tiden lyssnar jag på Soccer Mommy, som släpper sin nya skiva idag. Helt i min smak än så länge.
Fidden Postat 25 oktober Postat 25 oktober Ja! Sedan den här bilden togs har progress-listen börjat om från noll igen.
Analogfreak Postat 25 oktober Postat 25 oktober 3 timmar sedan sa Neosus: Socker mamma är bra! Fluortant är nog bättre för tänderna.
Analogfreak Postat 25 oktober Postat 25 oktober Vet ni hur många som haft din mamma som fluortant i skolan?
tordA Postat 25 oktober Postat 25 oktober 1 timme sedan sa Analogfreak: Det var ett tag sen man körde Windows 95. eller DOS 2,11 som jag började med... haha
Analogfreak Postat 25 oktober Postat 25 oktober 5 minuter sedan sa Neosus: Temu låter bekant! Var har jag sett det? Hos din mamma kanske.
Analogfreak Postat 25 oktober Postat 25 oktober 1 minut sedan sa tordA: eller DOS 2,11 som jag började med... haha Visst var det DOS 6 man installerade först till Win 3.11?
Analogfreak Postat 25 oktober Postat 25 oktober Nu har andra säsongen av Förrädarna börjat. Jag såg första avsnittet i natt.
slejnard Postat 25 oktober Postat 25 oktober Härligt väder ute. Var själv vid sjön idag och fiskade. Nappade inte.
Neosus Postat 25 oktober Postat 25 oktober https://autoeq.app/ om man vill ha "rätt" eq curves i lurarna! Ingen aning om det är bra men coolt e de! D e huvudsaken!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.