slejnard Postat 22 oktober Postat 22 oktober Ilade till på ett ställe ja se nå kopiöst när hon körde med ultraljudet. nä om man skulle öva lite musik? 🎧
Analogfreak Postat 22 oktober Postat 22 oktober 10 timmar sedan sa slejnard: Väntar… snart så. Fick BNH. Jag vet vad BH är men inte BNH.
Analogfreak Postat 22 oktober Postat 22 oktober 3 timmar sedan sa slejnard: Ilade till på ett ställe ja se nå kopiöst när hon körde med ultraljudet. Var du hos en tandhygienist?
slejnard Postat 23 oktober Postat 23 oktober 8 timmar sedan sa Analogfreak: Var du hos en tandhygienist? Jo precis. 😱
Fidden Postat 23 oktober Postat 23 oktober Det är en nyhet för mig att tandhygienisten löser BNH. Låter lite... ohygieniskt. Och ultraljud dessutom. Har du en bild att sätta upp på kylen som minne?
slejnard Postat 23 oktober Postat 23 oktober Hon löser det mesta! Ingen bild. Begränsade bilagor och kan inte lägga dit nån ny.
Analogfreak Postat 23 oktober Postat 23 oktober Troligtvis en bott. Just nu är mer än 160 gäster på forumet och jag tvivlar på att ssmtliga är fysiska personer.
Fidden Postat 24 oktober Postat 24 oktober Rullar tummarna medans jobbdatorn besudlas med Windows 11.
Dark Of Light Postat 24 oktober Postat 24 oktober Enligt säker källa så dväljs det en älg tydligen. 1
Analogfreak Postat 24 oktober Postat 24 oktober Om jag hade varit mellanstadieelev i dag skulle jag vilja ha Neosus som fluortant.
slejnard Postat 24 oktober Postat 24 oktober 4 timmar sedan sa Analogfreak: Händer det nåt kul i helgen? Kylan dröjer så funderar på en fisketur
Analogfreak Postat 24 oktober Postat 24 oktober 3 timmar sedan sa slejnard: Kylan dröjer så funderar på en fisketur Här är det också milt. Det går framåt med den globala uppvärmningen.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.