Dark Of Light Postat 30 september Postat 30 september Man kunde ju Googla men det är ju inte alls lika roligt.
Dark Of Light Postat 30 september Postat 30 september En annan fråga är ju om man kan lägga de i blöt..?
Fidden Postat 30 september Postat 30 september Aftonbladet skriver om ishandel. Nåt för er norrlänningar.
Analogfreak Postat 30 september Postat 30 september 3 minuter sedan sa Neosus: Bättre än att fastna med skägget i brevlådan! Det är inte så kul att fastna med skägget mellan toasitsen och porslinskanten heller.
Dark Of Light Postat 30 september Postat 30 september 19 minuter sedan sa Analogfreak: Det är inte så kul att fastna med skägget mellan toasitsen och porslinskanten heller. Här läste jag lite väl hastigt och lustigt "toasitsen och porslinstanten". 21 minuter sedan sa Fidden: Aftonbladet skriver om ishandel. Nåt för er norrlänningar. Kriminaliteten kryper uppåt i landet och kylan neråt.
Analogfreak Postat 30 september Postat 30 september (redigerat) 1 timme sedan sa Dark Of Light: Här läste jag lite väl hastigt och lustigt "toasitsen och porslinstanten”. Ja där kan man nog också fastna om man inte tänker sig för. Redigerat 30 september av Analogfreak
Analogfreak Postat 30 september Postat 30 september Om man hade haft en konkubin att lägra så hade termosen inte varit tom.
Analogfreak Postat 30 september Postat 30 september 2 minuter sedan sa Analogfreak: Om man hade haft en konkubin att lägra så hade termosen inte varit tom. Men nu får man koka ägg istället.
Analogfreak Postat 30 september Postat 30 september Just nu sa Analogfreak: Men nu får man koka ägg istället. Men det gör inget för jag har slutna hörlurar på mig.
slejnard Postat 1 oktober Postat 1 oktober 14 timmar sedan sa Fidden: Aftonbladet skriver om ishandel. Nåt för er norrlänningar. He va int jag!
slejnard Postat 1 oktober Postat 1 oktober Lagt till mig med ofoget att vakna före alarmet på klockan ☕️☕️☕️
Fidden Postat 1 oktober Postat 1 oktober Då kan du hämnas på den, pipa och jävlas åt det där åbäket. 1
Analogfreak Postat 1 oktober Postat 1 oktober Det pratas väldigt mycket om alla hissbollar som Israel vill utplåna. Men rulltrappsbollarna är det ingen som pratar om.
Dark Of Light Postat 1 oktober Postat 1 oktober (redigerat) Ja. Nu är vi här igen. Den här har ni hört förut men den hör tiden till. Hösten är på intåg. Det känns tidigt på morgnarna att vindarna har vänt. Om Hösten. Om hösten dör det många folk. Men även en del småfåglar. Redigerat 1 oktober av Dark Of Light 2
slejnard Postat 1 oktober Postat 1 oktober 1 timme sedan sa Dark Of Light: Ja. Nu är vi här igen. Den här har ni hört förut men den hör tiden till. Hösten är på intåg. Det känns tidigt på morgnarna att vindarna har vänt. Om Hösten. Om hösten dör det många folk. Men även en del småfåglar. Vet inte om jag hört. Berörande låt. Väldigt bra! Doftar musikal och du sjunger som en Gu… De…. De… DEMON! 😈 1
slejnard Postat 1 oktober Postat 1 oktober Den här kom till i slutet av innevarande månad för några år sedan. Instrumentalt 2
Analogfreak Postat 1 oktober Postat 1 oktober 53 minuter sedan sa slejnard: Hemma! Är du ute och ränner så här sent? Du har väl pannlampa då så du ser nåt? 🤣
Dark Of Light Postat 2 oktober Postat 2 oktober 12 timmar sedan sa slejnard: Den här kom till i slutet av innevarande månad för några år sedan. Instrumentalt Mycket suggestivt, speciellt med videon till. Bra! 1
slejnard Postat 2 oktober Postat 2 oktober 8 timmar sedan sa Analogfreak: Är du ute och ränner så här sent? Du har väl pannlampa då så du ser nåt? 🤣 Ja jag rände med bilen. Den HAR lampor 😅
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.