Analogfreak Postat 28 september Postat 28 september 1 minut sedan sa Dark Of Light: Ja! Då ska jag köpa såna kex.
Dark Of Light Postat 28 september Postat 28 september 1 minut sedan sa Analogfreak: Nu är det -2°C ute. Åh, herregudh!
Fidden Postat 28 september Postat 28 september 49 minuter sedan sa Neosus: Första gången jag blev intervjuad av en AI i en jobbansökan! Spännande! I can call you neo? And neo, when you call me you can call me Al
Analogfreak Postat 28 september Postat 28 september Varför är äggen så svåra att plocka ur äggkartongen?
Fidden Postat 28 september Postat 28 september Just nu sa Analogfreak: Varför är äggen så svåra att plocka ur äggkartongen? Det är för att du skalar dem först
Analogfreak Postat 28 september Postat 28 september (redigerat) 3 minuter sedan sa Fidden: Det är för att du skalar dem först Nä det gör jag inte! Men kan det ha att göra med att äggen är från frigående höns och att det gör dom svårfångade? Redigerat 28 september av Analogfreak
Fidden Postat 28 september Postat 28 september Om du tycker att äggen är svåra att plocka ur äggkartongen... Prova då att plocka en höna. Ur äggkartongen.
Neosus Postat 28 september Postat 28 september 6 minuter sedan sa Dark Of Light: AI! Bra eller anus? Branus!
Fidden Postat 28 september Postat 28 september När jag var liten trodde jag Chevy Chase var Paul Simon.
Neosus Postat 28 september Postat 28 september 12 minuter sedan sa Fidden: I can call you neo? And neo, when you call me you can call me Al 😄 Den va längesen..
Dark Of Light Postat 28 september Postat 28 september 1 minut sedan sa Fidden: När jag var liten trodde jag Chevy Chase var Paul Simon. Skönt att du också upptäckt att det är tvärtom!
Fidden Postat 28 september Postat 28 september 2 minuter sedan sa Dark Of Light: Skönt att du också upptäckt att det är tvärtom! Nej jag insåg ganska snabbt att Chevy Chase är Will Ferrell.
Fidden Postat 28 september Postat 28 september 5 minuter sedan sa Neosus: 😄 Den va längesen.. Jävla bra låt det dära!
Dark Of Light Postat 28 september Postat 28 september 1 minut sedan sa Fidden: Nej jag insåg ganska snabbt att Chevy Chase är Will Ferrell. Mariah Carrey heter han väl!?
Neosus Postat 28 september Postat 28 september 4 minuter sedan sa Dark Of Light: Paul Anus heter han väl förresten!? Personer som heter Paul Anus https://www.facebook.com/public/Paul-Anus/
Analogfreak Postat 28 september Postat 28 september (redigerat) Vad lyssnar ni på för musik? Redigerat 28 september av Analogfreak
slejnard Postat 29 september Postat 29 september Mycket blandat. Mestadels rock förut. Vart en tidig sovmorgon detta! 😐
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.