Dark Of Light Postat 20 september Dela Postat 20 september 6 timmar sedan sa Neosus: 🌞 Solen skiner ändå! Banne mej! Verkar inte vara någon måtta på s☀️landet. Shwättight! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 september Dela Postat 20 september Se där... Helt oförhappandes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 september Dela Postat 20 september Finns det några viktiga måsteheter i Längstah då? JA! Vi firar just uttrycket "kpd" som först myntades av mig den 3 aug. 2015. Detta firas årligen med... ja... kaffe? Andra viktiga datum är: Den 27 maj då infaller osthens dag (ja, det stavas sådär, här. Lång historia, en hel resa, tro mig...). Den 8:e september då läskunnighetens dag firas med att vi unnar oss en läsk givetvis. Den 29 september är det kaffets dag. Ja... det var nog det hela. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 september Dela Postat 20 september Vad står det på dagordningen imorgon då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 september Dela Postat 20 september Flygresan med vickan-dagen, när infaller den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 september Dela Postat 20 september Den infaller ju under Vickan kom jag på... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 september Dela Postat 20 september Under Vickans veck i veckan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 september Dela Postat 20 september Eller är jag helt väck? Läs mer i Hänt i Vecket! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 september Dela Postat 20 september Vilken jävla resa det där var... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 september Dela Postat 20 september På plats vid fricampingen vid älven. Fint här 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 september Dela Postat 20 september Vicka Schuu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 20 september Dela Postat 20 september 2 timmar sedan sa Dark Of Light: Nej då. Inte lätt att vara "den nye" på arbetsplatsen så lite förklaringar är kanske på sin plats. Det finns inga regler gällande vilka bilder eller symboler (eller symbaler rent av) som bör användas här vid en ev. PT. Helliåkåpetrar (den lille då) vid PTs har traditions enligt varit min grej. U-båtar som page-bottom markering hölls jag med för många år sedan också, mest för att retas. Ett tag körde Neo med sin spermahare och på senare tid den där Kina helliåkåpetern som ständig tvåa under en PT bara för att... Men det har funnits fler bilder genom tiderna t ex en avbildning av Earlen av Norrland (Slej) när han kommit på tal: Visst är det likt..? Hrm. Nåja. Inget är egentligen fel eller rätt. Man kan ju försöka hitta "sitt" flygfä eller annat om man vill men inte faen är det nödvändigt. Kpd (Kaffe På Det, ytterligare ett av mina påhitt) och hade gött AF! Jag har fått diagnoser och står inte till arbetsmarknadens förfogande och är inte ny på någon arbetsplats så det förklarar varför jag fattar nada om alla heliåkåpetrar och andra grunkor som far omkring i Längstah. Sen tycker jag att det dricks alldeles för lite kaffe och undrar därför om det finns utrymme för uttrycket kpa (kaffe på allt). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 20 september Dela Postat 20 september (redigerat) 🙂 Redigerat igår kl 19:58 av Analogfreak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 september Dela Postat 20 september 26 minuter sedan sa Analogfreak: Jag har fått diagnoser och står inte till arbetsmarknadens förfogande och är inte ny på någon arbetsplats så det förklarar varför jag fattar nada om alla heliåkåpetrar och andra grunkor som far omkring i Längstah. Sen tycker jag att det dricks alldeles för lite kaffe och undrar därför om det finns utrymme för uttrycket kpa (kaffe på allt). Det gängse sättet är att få kaffet i sig. Inte på sig. Inmundiga kaffet som Slej skulle uttrycka det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 20 september Dela Postat 20 september 9 minuter sedan sa Dark Of Light: Det gängse sättet är att få kaffet i sig. Inte på sig. Inmundiga kaffet som Slej skulle uttrycka det. KIB (Kaffe för Invertes Bruk). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 20 september Dela Postat 20 september Just nu sa Analogfreak: KIB (Kaffe för Invertes Bruk). Kaffet ska in den orala vägen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 20 september Dela Postat 20 september 1 minut sedan sa Analogfreak: Kaffet ska in den orala vägen. Håller man på att bli knäpp när man svarar på sina egna påståenden? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 20 september Dela Postat 20 september Just nu sa Analogfreak: Håller man på att bli knäpp när man svarar på sina egna påståenden? Eller är allt som det ska trots allt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 september Dela Postat 20 september Kaffet är som det ska. Resten är inte kaffe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 20 september Dela Postat 20 september 1 timme sedan sa Neosus: Vicka Schuu? Vicka schuu infaller mellan den 10-16 februari 2025. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 20 september Dela Postat 20 september Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 20 september Dela Postat 20 september 5 minuter sedan sa Fidden: Kaffet är som det ska. Resten är inte kaffe. Allt kaffe är kaffe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 20 september Dela Postat 20 september Det som inte är kaffe är inte kaffe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 september Dela Postat 20 september The first rule of tautology club is the first rule of the tautology club. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 september Dela Postat 20 september 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 20 september Dela Postat 20 september i²=-1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 september Dela Postat 20 september Ja alltså det var från denna då. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 september Dela Postat 20 september Kaffe eller inte kaffe... DE e frågan de! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 20 september Dela Postat 20 september Ni som jobbar, vad jobbar ni med? Ni som inte jobbar, vad jobbar ni inte med? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 20 september Dela Postat 20 september Undra om man ska unna sig en liten PT. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.