Fidden Postat 6 juli Postat 6 juli Jo du förstår att mina brorsdöttrar hade smugit iväg och fiskat alldeles själva och fångat varsin fisk. Ganska stora dessutom. Tyvärr hade fiskarna "råkat dö" mitt i allt, och flickorna var mycket upprörda över detta. Vi skulle därför ha en begravningscermoni för att underlätta sorgearbetet, men dessvärre hann jag vakna innan så kunde ske.
Fidden Postat 6 juli Postat 6 juli Jag kan dock meddela att jag inte gjorde om mitt gamla misstag från förra gången, då jag påbörjade HLR utan att komma ihåg att fiskar har gälar. 1
slejnard Postat 6 juli Postat 6 juli Ojdå. Traumatisk dröm där! 😃 Du skulle frågat dom ifall du fick ”grava” fiskarna. Bullermätningstråden känns lite OT. 1
slejnard Postat 6 juli Postat 6 juli Inne! Tvättat klart husvagnen. De där svarta mögelfläckarna på taket är svåra hantera.
Dark Of Light Postat 6 juli Postat 6 juli 1 timme sedan sa slejnard: Inne! Tvättat klart husvagnen. De där svarta mögelfläckarna på taket är svåra hantera. Säg till de på skarpen!
slejnard Postat 6 juli Postat 6 juli 1 timme sedan sa Dark Of Light: Säg till de på skarpen! Det ska jag! 👍
Dark Of Light Postat 6 juli Postat 6 juli Om en halvtimme börjar de sparka på pollen igen, England - Schweiz.
slejnard Postat 6 juli Postat 6 juli Haglade ute nyss. Så har vi ätit glass. Nu är frågan om man ska åka iväg på en fisketur? De satte in ny fisk igår…
slejnard Postat 6 juli Postat 6 juli 1 minut sedan sa Dark Of Light: Om en halvtimme börjar de sparka på pollen igen, England - Schweiz. Vilka hejar du på?
CHAE Postat 6 juli Trådstartare Postat 6 juli 4 minuter sedan sa slejnard: Haglade ute nyss. Så har vi ätit glass. Nu är frågan om man ska åka iväg på en fisketur? De satte in ny fisk igår… Ta fisken direkt från lagret så slipper du ens att åka ut👍🏼
Dark Of Light Postat 6 juli Postat 6 juli 25 minuter sedan sa slejnard: Vilka hejar du på? Jag hejar på dig. Hej. Ingen speciell, det kan bli en kul match att se.
Dark Of Light Postat 6 juli Postat 6 juli Tänkte inte på det... Å andra sidan känner jag också personer men jag delar inte strumpförvaring med dem.
Neosus Postat 6 juli Postat 6 juli Jag har hål på mina strumpor! Hur ska jag annars kunna få in fötterna?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.