slejnard Postat 2 juli Dela Postat 2 juli Sen blir det sol 🌞 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 2 juli Dela Postat 2 juli också en idé 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 juli Dela Postat 2 juli Nice! 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 2 juli Dela Postat 2 juli Trycka upp sin boss mot väggen? Nä, jag föredrar nog att trampa på min. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 juli Trådstartare Dela Postat 2 juli 1 timme sedan sa tordA: också en idé Jahaaa, det var alltså där @Valles DS-1:a hamnade efter stölden! 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 juli Trådstartare Dela Postat 2 juli @tordA Här! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 juli Dela Postat 2 juli Nu blev JAG sugen på en ny pedal! Förbaskat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 2 juli Dela Postat 2 juli (redigerat) Futhballs. Rumänien-Nederländerna. Orkar inte ens försöka gissa hur det går... Rumänien. Redigerat 2 juli av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 juli Trådstartare Dela Postat 2 juli (redigerat) Okej… Lag X gör 1-0. Sedan följer 2-0 varvid lag Y, helt sensationellt, gör 2-1. Efter det gör lag X 3-1. Är 2-1 målet, av lag Y, ett mellanmål? Redigerat 2 juli av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 juli Trådstartare Dela Postat 2 juli - Nu jävlar blir det ozthparty! tänkte Torben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 juli Dela Postat 2 juli Språngnick där! 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 juli Trådstartare Dela Postat 2 juli 37 minuter sedan sa slejnard: Språngnick där! 😂 Indeed! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juli Dela Postat 3 juli Sådärja. Upp o hoppa. Kaffet är klart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 juli Trådstartare Dela Postat 3 juli Har varit vaken sedan 05:00 och redan druckit kaffe två gånger😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juli Dela Postat 3 juli Int dumt he int 😃👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 3 juli Dela Postat 3 juli EMI's något nedslående brev till Venom, 1980. 🤣 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juli Dela Postat 3 juli Ojdå snacka om att bli ratade. 😃 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juli Dela Postat 3 juli Dom är ju dock kassa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 juli Dela Postat 3 juli Fick spindelmannen kontrakt då? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juli Dela Postat 3 juli Ja dom blev pionjärer inom black metal. Lyssna och bilda dig en uppfattning 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juli Dela Postat 3 juli Har ni semester? Jag har 🤗 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juli Dela Postat 3 juli Hann precis klippa gräset innan regnet. Timing. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 juli Dela Postat 3 juli 2 timmar sedan sa slejnard: Har ni semester? Jag har 🤗 Ja! Men inte än på ett par veckor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juli Dela Postat 3 juli 1 timme sedan sa Fidden: Ja! Men inte än på ett par veckor. Väntan kan tyckas lång men snart är du där. Inne på min andra av 6 veckor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juli Dela Postat 3 juli Ser Miles Davis på svt play. Konsert från Stockholm 1973. Svänger som sjutton! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 juli Dela Postat 3 juli 16 minuter sedan sa slejnard: Väntan kan tyckas lång men snart är du där. Inne på min andra av 6 veckor. Hade 6 veckor förra året, det var alldeles lagom. I år har jag bara 4+1. Lite uppdelat alltså. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 juli Trådstartare Dela Postat 3 juli 4 timmar sedan sa slejnard: Har ni semester? Jag har 🤗 8 goda pass kvar här🙋🏻♂️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 juli Dela Postat 3 juli I går bytte jag strängarna på min telecaster för första gången på lääääänge. Den låter skitskumt nu. Tror jag skruvat alla mina effekter så att de låter bäst med väl använda strängar xD 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juli Dela Postat 3 juli Rulla av lite diskant på gitarren så blir det som förr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 juli Dela Postat 3 juli 10 timmar sedan sa slejnard: Sådärja. Upp o hoppa. Kaffet är klart! 9 timmar sedan sa CHAE: Har varit vaken sedan 05:00 och redan druckit kaffe två gånger😎 Ah, jag ser att ni har sovmorgnar! 8 timmar sedan sa slejnard: Har ni semester? Jag har 🤗 Inte än på ett tag. Har fördelat små oaser av ledighet här och var. Det går fort dock. Midsommar överraskar liksom varje år och sedan går det mot mörkare tider och sedan är det ju jul. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.