Dark Of Light Postat 5 juni 2024 Postat 5 juni 2024 1 timme sedan sa Neosus: Till ni som gillar vapen.. Expert på stjärt! Hon är nära att få ryggskott dock
slejnard Postat 5 juni 2024 Postat 5 juni 2024 Varit med en polare som även brukar mecka med mina gitarrer. Han har joxat fram en massa bra ljud på mojängen där jag köpte. Låter riktigt bra 👍
Fidden Postat 6 juni 2024 Postat 6 juni 2024 Jo tack. Har byggt ihop detta och har ju en del plats kvar för fler pedaler, även om jag inte känner något behov av det just nu. Så länge får förstärkarens gainpedal fylla lite av ytan. 1
Naymari Postat 6 juni 2024 Postat 6 juni 2024 1 hour ago, Fidden said: Jo tack. Har byggt ihop detta och har ju en del plats kvar för fler pedaler, även om jag inte känner något behov av det just nu. Så länge får förstärkarens gainpedal fylla lite av ytan. Jo tack, En Klon där och du är klar. https://www.ebay.com/itm/116193389767
CHAE Postat 6 juni 2024 Trådstartare Postat 6 juni 2024 1 timme sedan sa Fidden: Jo tack. Har byggt ihop detta och har ju en del plats kvar för fler pedaler, även om jag inte känner något behov av det just nu. Så länge får förstärkarens gainpedal fylla lite av ytan. Trevligt, trevligt! Köpepedaler, jo man tackar. Fint ska det vara minsann.
Naymari Postat 6 juni 2024 Postat 6 juni 2024 28 minutes ago, Fidden said: Jo tack, som hittat! Sen kommer den fastna i tullen så man måste momsa på den jäkeln.
Fidden Postat 6 juni 2024 Postat 6 juni 2024 Dags att leta upp en favoritstream för starship-uppskjutningen. Jag håller mig nog till everyday astronaut.
Fidden Postat 6 juni 2024 Postat 6 juni 2024 Blir det ett stort nationaldagsfyrverkeri av det hela? Det är frågan.
Fidden Postat 6 juni 2024 Postat 6 juni 2024 Såg ut som boostern lyckades sväva över vattenytan några sekunder precis som en tegelsten inte gör.
Recommended Posts