Dark Of Light Postat 15 maj Dela Postat 15 maj Lunch på Bastard Burgers, bara så ni vet. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 maj Dela Postat 15 maj Epic... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 15 maj Trådstartare Dela Postat 15 maj Hahahaa!!!! Äpick indeed, DoL!🤙🏼 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 15 maj Dela Postat 15 maj Burgarbracka Där har ni nästa hamburgerkedja. Logotypen är väl ett blått M med lite cirklar i hörnen. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 maj Dela Postat 15 maj Nyburgare 😂😂😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 15 maj Trådstartare Dela Postat 15 maj Luxemburgare😂😂😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 maj Dela Postat 15 maj Hamburgare 😂😂😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 maj Dela Postat 15 maj Vegburgare 🥲🥲🥲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 maj Dela Postat 15 maj Vart ost å skinkpaj här 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 15 maj Dela Postat 15 maj 1 timme sedan sa Fidden: Burgarbracka Där har ni nästa hamburgerkedja. Logotypen är väl ett blått M med lite cirklar i hörnen. Motsvarigheten till bigmac skulle vara borgarbricka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 15 maj Dela Postat 15 maj Hamnburgare. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 15 maj Dela Postat 15 maj 4 timmar sedan sa Dark Of Light: Lunch på Bastard Burgers, bara så ni vet. Bästa hamburgerkedjan! 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 maj Dela Postat 15 maj Micke Hendrix! 😮 hur är läget? Håller med ang bastard burger! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 maj Dela Postat 15 maj 23 minuter sedan sa slejnard: Håller med ang bastard burger! Du och jag Slej ❤️ 4 timmar sedan sa slejnard: Vart ost å skinkpaj här 😋 Förrädare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 maj Dela Postat 15 maj 1 timme sedan sa Micke H: Bästa hamburgerkedjan! Ja,d,e,d,d,e! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 maj Dela Postat 15 maj NÄE! Frasses Körvkiosk ska de va va!! Hallo Mickeh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 maj Dela Postat 15 maj Eller jo! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 15 maj Dela Postat 15 maj Lodjursmannen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 maj Dela Postat 15 maj 3 timmar sedan sa Dark Of Light: Du och jag Slej ❤️ Förrädare! Kompenserade med en 150g ostborgare från Älvåkra grillen till middag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 15 maj Trådstartare Dela Postat 15 maj Det ska vara Sibylla-käk, era jävlar!😡Allt annat är otänkbart!! Vafan, finns ens Sibylla längre…? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 15 maj Dela Postat 15 maj Lång arbetsdag idag 🫡 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 16 maj Dela Postat 16 maj 4 timmar sedan sa CHAE: Det ska vara Sibylla-käk, era jävlar!😡Allt annat är otänkbart!! Vafan, finns ens Sibylla längre…? Ja, det är ju den detaljen... Vår försvann för några år sedan. Ersatt av Scankiosk. Same but different. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 16 maj Dela Postat 16 maj Vi har Sibylla och Älvåkra plus en drös med pizzerior, en sushi, en thai, nån obskyr kebabmakare och ett par ala carte. Gott va?! Äter inte på restaurang så ofta dock. morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 16 maj Dela Postat 16 maj I Solna fanns det en korvkiosk som hette "Olles korv". Jag käkade aldrig där... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 16 maj Dela Postat 16 maj I Norrköping finns/fanns mc orvars. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 16 maj Trådstartare Dela Postat 16 maj 1 timme sedan sa Micke H: I Solna fanns det en korvkiosk som hette "Olles korv". Jag käkade aldrig där... …men du gjorde säkerligen en massa annat🙃 Kul att se dig igen btw❤️ Såååå, vad pysslar du med nuförtiden? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 16 maj Dela Postat 16 maj Vagott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 16 maj Dela Postat 16 maj 48 minuter sedan sa CHAE: …men du gjorde säkerligen en massa annat🙃 Kul att se dig igen btw❤️ Såååå, vad pysslar du med nuförtiden? ❤️ Tja, vad gör jag? Just nu planerar jag och sambon för vårt bröllop. :) Så det är lite kul, om än stressigt. xD 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 16 maj Dela Postat 16 maj 5 minuter sedan sa Micke H: ❤️ Tja, vad gör jag? Just nu planerar jag och sambon för vårt bröllop. 🙂 Så det är lite kul, om än stressigt. xD Åh, grattis där! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 16 maj Dela Postat 16 maj Grattis Micke H! ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.