Naymari Postat 3 april 2024 Postat 3 april 2024 2 hours ago, slejnard said: Fetare trummor och mer gitarr ( lite improviserat) https://www.dropbox.com/scl/fi/0j6k7jyg5q6n3oto32lb4/Andre-l-t-1-utkast3-24bit-44100kHz-168bpm.wav?rlkey=zhpcl58l5c7wi56msqaooy3vr&dl=0 Sådär va! Det improviserade gitarr-joxet har definitivt delar i sig som är värda att förädla till när det kommer sång på. Vissa licks osar definitivt Nashville i mina skånska öron! 🤠 nu behöver vi en Cheva, hatt, boots och såklart en öl 1
Naymari Postat 3 april 2024 Postat 3 april 2024 Det är inte många PT man lyckas med längre när man nästan är 30 1
slejnard Postat 4 april 2024 Postat 4 april 2024 8 timmar sedan sa Naymari: Sådär va! Det improviserade gitarr-joxet har definitivt delar i sig som är värda att förädla till när det kommer sång på. Vissa licks osar definitivt Nashville i mina skånska öron! 🤠 nu behöver vi en Cheva, hatt, boots och såklart en öl Tack! Ja blir spännande höra vad blifva månde 😃👍 morn å KPD.
slejnard Postat 4 april 2024 Postat 4 april 2024 Va göööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö ni? Snart tar jag helg!
Naymari Postat 4 april 2024 Postat 4 april 2024 Väntar på att min backup skall bli klar! Ska våga mig uppgradera till MacOS Sonoma! 🥲
slejnard Postat 4 april 2024 Postat 4 april 2024 https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/l38rme/pophouse-koper-kiss-latkatalog
Naymari Postat 4 april 2024 Postat 4 april 2024 39 minutes ago, slejnard said: https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/l38rme/pophouse-koper-kiss-latkatalog 39 minutes ago, slejnard said: 300 miljoner dollar! Wow! Trodde det skulle ha gått på mycket mer än så. Typ 40 tusen miljarder euro.... Det är väldigt mycket pengar.
Fidden Postat 4 april 2024 Postat 4 april 2024 3 timmar sedan sa Naymari: Väntar på att min backup skall bli klar! Ska våga mig uppgradera till MacOS Sonoma! 🥲 Ah. Då kanske jag skulle uppdatera till Ventura.
Naymari Postat 4 april 2024 Postat 4 april 2024 10 minutes ago, Fidden said: Ah. Då kanske jag skulle uppdatera till Ventura. Äh, överskattat.
Dark Of Light Postat 4 april 2024 Postat 4 april 2024 Sätt er till rätta. Luta er tillbaka. Ca 30 minuter livsglädje. Varsågod. 1
Dark Of Light Postat 4 april 2024 Postat 4 april 2024 (redigerat) 1 timme sedan sa slejnard: https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/l38rme/pophouse-koper-kiss-latkatalog Såg en dokumentär snutt med Paul och Gene där de ska kika på avatar versionerna av Kiss. Den här affären var säkert redan i hamn då fast ingenting sades. Det hela såg gräsligt illa ut. Grafiken på avatar Kissarna var inte alls kul att se, men det tyckte Gene. Kissatar? Kissoar får det bli! Redigerat 4 april 2024 av Dark Of Light 1
slejnard Postat 4 april 2024 Postat 4 april 2024 1 timme sedan sa Naymari: Wow! Trodde det skulle ha gått på mycket mer än så. Typ 40 tusen miljarder euro.... Det är väldigt mycket pengar. Ja det är massormassor 😂
slejnard Postat 4 april 2024 Postat 4 april 2024 11 minuter sedan sa Dark Of Light: Såg en dokumentär snutt med Paul och Gene där de ska kika på avatar versionerna av Kiss. Den här affären var säkert redan i hamn då fast ingenting sades. Det hela såg gräsligt illa ut. Grafiken på avatar Kissarna var inte alls kul att se, men det tyckte Gene. Kissatar? Kissoar får det bli! Snacka om att mjölka en sinande ko! Ledsnade på KISS när revenge kom. Sen är låten Psycho Circus rätt bra. Ace gör bra grejer solo!
slejnard Postat 4 april 2024 Postat 4 april 2024 26 minuter sedan sa Dark Of Light: Kånvlih om åsshvjärar sivande å sis! Försökte läsa det där flera gånger men men. Jag gick bet på den. 😂
Neosus Postat 4 april 2024 Postat 4 april 2024 Det krävs att älgiens kommer och hämtar en och programmerar om hjärnan för att begripa vad han skrev!
Neosus Postat 4 april 2024 Postat 4 april 2024 1 timme sedan sa Dark Of Light: Sätt er till rätta. Luta er tillbaka. Ca 30 minuter livsglädje. Varsågod. Köpte mig en päronbiskvi lagomt till kaffet..
slejnard Postat 4 april 2024 Postat 4 april 2024 14 minuter sedan sa Neosus: Det krävs att älgiens kommer och hämtar en och programmerar om hjärnan för att begripa vad han skrev! De e de de e e de!
Recommended Posts