CHAE Postat 10 mars Trådstartare Postat 10 mars @Linus bara ramlar in och sätter en pä-tä bara så där. Inga ozthar, inga helikoptrar, inget skryt. Hedervärt må jag säga🥳
Naymari Postat 11 mars Postat 11 mars On 3/8/2024 at 4:30 PM, Valle said: Tjena, pojkar! Har inte varit här på ett tag, så jag undrar: Jag vill dumpa mina sonible-pluggar (har alla "smart:*" repsektive "true:*") genom försäljning/överföring av licens. Har ni något ställe här där man kan "annonsera" sådant? Såvida ingen av er vill ta chansen genom det här inlägget ... 😁 (billigare pris än sonible själva någonsin kommer att sälja skiten för, inklusive deras "sales"). Jag har noll förtroende för sonible och deras pluggar/utvecklare och vill inte ha med deras pluggar att göra eftersom de – eller jag, egentligen bara smart:EQ4 – buggar skiten av sig i REAPER. Och företaget fortsätter att marknadsföra smart:EQ4 med REAPER som påstådd "tested DAW", trots att buggen (rapporterad och bekräftad) gör pluggen helt obrukbar i REAPER. Let me know! 🙂 On 3/9/2024 at 6:13 PM, Linus said: Åh... lite frestande ändå. Jag har smart:eq 4, Freiraum och Entropy redan, men är lockad av kompressor och deesser. Annars hade jag vänt mig till Facebookgruppen Audio Plug-In Buy/Sell Marketplace https://www.facebook.com/groups/222792321515530/ Håller på och kör en demo på Smart:eq4 för tillfället, har några veckor kvar på den. riktigt bra plugg och jäkligt stabil som AAX på Apple m2 Max...
Neosus Postat 11 mars Postat 11 mars 6 minuter sedan sa CHAE: Det blir fyraspårs-EP nu i vår🥳🤩 Spännande!
CHAE Postat 11 mars Trådstartare Postat 11 mars 17 minuter sedan sa Neosus: Spännande! Indeed! Känns skitbra att ha åstadkommit det här projektet. 1
slejnard Postat 12 mars Postat 12 mars 1 timme sedan sa Fidden: Skojja bara. Det BLIR kaffe. Pjuuuh vilken tur 😅
Linus Postat 13 mars Postat 13 mars 32 minuter sedan sa slejnard: * tandläkaren nu Bjuder de på kaffe?
Dark Of Light Postat 13 mars Postat 13 mars 5 minuter sedan sa Linus: Bjuder de på kaffe? Bara på håltimmarna. 4
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.