slejnard Postat 26 februari Dela Postat 26 februari PT Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 26 februari Dela Postat 26 februari Ja det var lite otippat att matematiken stämde där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 26 februari Dela Postat 26 februari Han har lärt sig att räkna den gode Slej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 februari Dela Postat 26 februari Men vars e hellikopieringsmaskinen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 26 februari Dela Postat 26 februari Välte med cykeln imorse! Var lite kaxig efter helgens vårvärme att det inte fortfarande kunde vara lite halt idag. Allt gick bra. det som tog mest skada var mitt ego. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 26 februari Dela Postat 26 februari Så då är det Nato ja från Ungern då´råh. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 26 februari Dela Postat 26 februari 18 minuter sedan sa Naymari: Välte med cykeln imorse! Var lite kaxig efter helgens vårvärme att det inte fortfarande kunde vara lite halt idag. Allt gick bra. det som tog mest skada var mitt ego. Det är de däringa jeffla vårkänslorna... Bra att det gick bra när det inte gick som det skulle. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 februari Dela Postat 26 februari 1 timme sedan sa Naymari: Välte med cykeln imorse! Var lite kaxig efter helgens vårvärme att det inte fortfarande kunde vara lite halt idag. Allt gick bra. det som tog mest skada var mitt ego. Har du något filmklipp? 50 minuter sedan sa Dark Of Light: Så då är det Nato ja från Ungern då´råh. Grattis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 26 februari Dela Postat 26 februari 1 timme sedan sa Naymari: Välte med cykeln imorse! Bra träning ändå. De där vältarna väger ju en del. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 februari Dela Postat 26 februari 2 timmar sedan sa Fidden: Ja det var lite otippat att matematiken stämde där. Det var ren tur! 1 timme sedan sa Dark Of Light: Han har lärt sig att räkna den gode Slej Det var ren tur! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 februari Dela Postat 26 februari 1 timme sedan sa Naymari: Välte med cykeln imorse! Var lite kaxig efter helgens vårvärme att det inte fortfarande kunde vara lite halt idag. Allt gick bra. det som tog mest skada var mitt ego. Tråkigt höra! Tur du klarade dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 februari Dela Postat 26 februari 1 timme sedan sa Dark Of Light: Så då är det Nato ja från Ungern då´råh. Är kluven i Nato-frågan 🧐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 26 februari Trådstartare Dela Postat 26 februari 1 timme sedan sa Naymari: Välte med cykeln imorse! Var lite kaxig efter helgens vårvärme att det inte fortfarande kunde vara lite halt idag. Allt gick bra. det som tog mest skada var mitt ego. Frågan är väl ändå om du räknas som fordon eller vilt när du ger dig ut?🤨 13 minuter sedan sa slejnard: Är kluven i Nato-frågan 🧐 Ungern är inte det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 februari Dela Postat 26 februari Nä jag vet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 februari Dela Postat 27 februari Morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 27 februari Trådstartare Dela Postat 27 februari Moi mokulat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 27 februari Trådstartare Dela Postat 27 februari Säga vad man vill om tüsken men de har lyckats med prissättningen i alla fall🤙🏼 #epic Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 27 februari Dela Postat 27 februari Djävulska priser... 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 27 februari Dela Postat 27 februari On 2024-01-01 at 14:38 sa Neosus: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 27 februari Dela Postat 27 februari Perfekt att använda till demon. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 februari Dela Postat 27 februari Daddeldario är bra skit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 februari Dela Postat 27 februari Vagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 februari Dela Postat 27 februari Är Satake gjutjärnspannor bra? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 februari Dela Postat 27 februari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 27 februari Dela Postat 27 februari 2 timmar sedan sa Neosus: Är Satake gjutjärnspannor bra? De där verkar ha ngn slags non stick beläggning på dem. Enligt mitt tycke ska en bra gjutjärnspanna inte ha något sådant. De blir bättre med användning, ger god smak och saker fastnar mindre med tiden. Det handlar om tålamod, en bristvara nuförtiden. Annars kan man ju lika gärna tjacka en alu panna med keramisk beläggning. De är smidiga och kräver minimalt med underhåll. Båda har sina användnings områden och den ena utesluter inte den andra. To each their own förstås men så tycker jag. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 27 februari Dela Postat 27 februari 2 timmar sedan sa Neosus: Är Satake gjutjärnspannor bra? Ingen aning, men gjutjärn är ju grymt och håller till jorden går under. Med det sagt, kan vara mer ekonomiskt att glida in på nån second hand eller loppis och köpa den rostigaste gjutjärnspannan, slipa den, olja in och polymerisera i ugnen. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 27 februari Trådstartare Dela Postat 27 februari 4 timmar sedan sa Neosus: Daddeldario är bra skit! Indeed! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 27 februari Trådstartare Dela Postat 27 februari Längstah; nu även med hushållstips’ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 februari Dela Postat 27 februari 7 minuter sedan sa Dark Of Light: De där verkar ha ngn slags non stick beläggning på dem. Enligt mitt tycke ska en bra gjutjärnspanna inte ha något sådant. De blir bättre med användning, ger god smak och saker fastnar mindre med tiden. Det handlar om tålamod, en bristvara nuförtiden. Annars kan man ju lika gärna tjacka en alu panna med keramisk beläggning. De är smidiga och kräver minimalt med underhåll. Båda har sina användnings områden och den ena utesluter inte den andra. To each their own förstås men så tycker jag. Ah okej! 👍 Beställde mig en ny skrivare och fick en Satake med på köpet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 februari Dela Postat 27 februari (redigerat) 10 minuter sedan sa Fidden: Ingen aning, men gjutjärn är ju grymt och håller till jorden går under. Med det sagt, kan vara mer ekonomiskt att glida in på nån second hand eller loppis och köpa den rostigaste gjutjärnspannan, slipa den, olja in och polymerisera i ugnen. Jag har 3 st gamla gjutjärnspannor. Kanske ska man fixa till dom då då? 👍 Redigerat 27 februari av Neosus 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.