Dark Of Light Postat 23 februari Dela Postat 23 februari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 23 februari Trådstartare Dela Postat 23 februari Oj… Kul för DoL att få en Pä-Tä bara så där. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 februari Dela Postat 23 februari Jåh! En heliokopeter. morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 23 februari Dela Postat 23 februari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 23 februari Dela Postat 23 februari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 23 februari Dela Postat 23 februari 🌞 men det blåser så ini! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 23 februari Trådstartare Dela Postat 23 februari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 23 februari Dela Postat 23 februari Vad gör man inte när det är kallt och jävligt? JO man tänder en brasa... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 februari Dela Postat 23 februari Exakt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 23 februari Dela Postat 23 februari Ser lite ung ut för att jobba, tösen där? "After daycare" hade passat bättre... #besserschmidt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 23 februari Dela Postat 23 februari Firework. Jodå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 23 februari Dela Postat 23 februari Nu har även jag sett filmen om we are the world. Rätt coolt ändå att Bob Dylan står där och verkar känna sig så jääääävla lost. Kanske ska köra med den när folk frågar om läget. "Som Bob Dylan" kan jag svara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 24 februari Dela Postat 24 februari Började titta på den där för ett tag sedan, sedan kom något annat emellan. Ska se klart någon gång. Lite kul tidsdokument helt klart det där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 februari Dela Postat 24 februari Coolt! Den vill jag c! morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 24 februari Dela Postat 24 februari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 24 februari Dela Postat 24 februari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 24 februari Dela Postat 24 februari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 februari Dela Postat 24 februari ☕️ hockeycup pd! ☕️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 24 februari Dela Postat 24 februari Förra årets februaribild innehöll en demon bland molnen. Något sådant blev det inte idag, bara en ogenerad erektion ovanför smålands Jerusalem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 24 februari Dela Postat 24 februari Kanske ligger samma demon bakom det hela? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 februari Dela Postat 24 februari Kan det ha varit du, Dol? Eller är du jordbunden? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 24 februari Dela Postat 24 februari Bunden till evigheten! Gissar jag på! Att HEN är! Schuu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 24 februari Dela Postat 24 februari Jag gissar på en sådan därah modern molntjänst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 februari Dela Postat 24 februari iDolcloud Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 24 februari Dela Postat 24 februari (redigerat) Där har vi det! Eftersom jag är bortbjuden ikväll så hinner jag troligtvis inte titta på mellohelvetet. Oavsett är detta mina åsikter om kvällens bidrag: # 1. Nej. # 2. Nästa! # 3. Hm. Kanske. Om rösten håller... # 4. Nej. # 5. # 6. Nej. Ja, det var allt. Redigerat 24 februari av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 februari Dela Postat 24 februari 👍 ☕️ 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 24 februari Dela Postat 24 februari Kör så det ryk! Jag ska nog inte kolla på skiten.. nejdå... verkligen inte.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 februari Dela Postat 24 februari Jag kanske kollar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 februari Dela Postat 24 februari Nähä vi ska tydligen inte det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 24 februari Dela Postat 24 februari Regeringsbeslut pd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.