Dark Of Light Postat 20 februari Dela Postat 20 februari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 februari Dela Postat 20 februari Åhhh en heloikopeter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 februari Dela Postat 20 februari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 februari Dela Postat 20 februari Åhhh en kahaffelaffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 februari Dela Postat 20 februari Yep! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 februari Dela Postat 20 februari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 20 februari Trådstartare Dela Postat 20 februari Meanwhile in Storforum… Techno i H# eller D#, det är frågan. Jag begrep just ingenting… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 februari Dela Postat 20 februari K# dur. Jag har varit ljudtekniker på konsert om Joe Hill i afton. Kul 🤩 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 21 februari Dela Postat 21 februari Vagott! 🌧️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 21 februari Trådstartare Dela Postat 21 februari 15 timmar sedan sa slejnard: K# dur. Jag har varit ljudtekniker på konsert om Joe Hill i afton. Kul 🤩 Synd att han själv inte medverkade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 februari Dela Postat 21 februari 1 timme sedan sa CHAE: Synd att han själv inte medverkade. Nä han blev avrättad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 februari Dela Postat 21 februari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 februari Dela Postat 21 februari 145 år är ingen ålder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 februari Dela Postat 21 februari Skulle precis säga det. Men för vem? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 februari Dela Postat 21 februari Blir spagge å körre till middag. Sen jobb! Poetry slam på bibblo ikväll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 21 februari Dela Postat 21 februari 2 timmar sedan sa Fidden: 145 år är ingen ålder. 1 timme sedan sa slejnard: Skulle precis säga det. Men för vem? Bah. Jag är ju 400 år... minst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 februari Dela Postat 21 februari 2 timmar sedan sa Dark Of Light: Bah. Jag är ju 400 år... minst. Eon. poetry slam gakk bra 😅 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 22 februari Dela Postat 22 februari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 22 februari Dela Postat 22 februari Flour Vovve Wow Nöje Plättar Orgel Björk Maja Gömma my heart, heart Göm Nöt Lönnlöv Lönn Öl (sen tappade jag bort mig, men det var något med the world timotej) 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 februari Dela Postat 22 februari ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 22 februari Dela Postat 22 februari On 2/20/2024 at 8:08 PM, CHAE said: Meanwhile in Storforum… Techno i H# eller D#, det är frågan. Jag begrep just ingenting… Besviken att tråden inte handlade om tonarten H#, för det hade varit lysande toalettlektyr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 22 februari Dela Postat 22 februari On 2/20/2024 at 9:01 PM, slejnard said: K# dur. K#maj - Ab är fortfarande det roligaste "jag har läst estetisk musik på gymnasiet" skämtet jag kan. Extra roligt blir det på engelska. K sharp major 7 A flat. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 22 februari Dela Postat 22 februari Ojoj, det där tog en stund att förstå, men nu så! Trodde det var nåt med sagda Majas urin först. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 februari Dela Postat 22 februari ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 februari Dela Postat 22 februari Jåh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 februari Dela Postat 22 februari Schuuuuu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 februari Dela Postat 22 februari Men nu är det helg! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 februari Dela Postat 22 februari Vagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 februari Dela Postat 22 februari Jåh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 23 februari Dela Postat 23 februari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.