Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2024 (alias Längstah)

CHAE

Recommended Posts

Annons
12 timmar sedan sa Dark Of Light:

"Även en blind höna kan med hjälp av stödhjul finna ett frö."

Gammalt Längstah ordspråk.

Avundssjuka klär dig inte, käre DoL😎

Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

I en alternativ värld består längsta idag av 1,4k sidor med ett inlägg per sida. Ungefär 99% av inläggen är helikopterbilder.

1% ubåt.

Redigerat av Fidden
Dela på andra sajter

4 minuter sedan sa Fidden:

Nej. Kallas det ubåt för att det sänker både ölet och jägern?

Nej. Man sänker ett snapsglas med jäger i ett stort glas öl och då sipprar jägern sakta upp. Så småningom sänks dock allt ner i magen och ruset går upp i hjärnan och även du sänks. 

Har ni druckit tequila knack? 

Dela på andra sajter

1 timme sedan sa slejnard:

Har ni druckit ubåt? Öl å Jägermeister. 

Ja, har fördruckit mig på det. Var för sig går dessa två bra men inga ubåtar längre.

52 minuter sedan sa slejnard:

Fyll ett litet glas till hälften med tequila, till hälften med fruktsoda, däng det i bordet med beslutsamhet och svep sen det som finns kvar i glaset. Det kan hjälpa att hålla handen över glaset under själva dängandet. 

Tequila är också en dryck jag inte fixar längre. Bara doften... Förr drog man sådant jämt när man var ute.

Dela på andra sajter

1 timme sedan sa Dark Of Light:

Ja, har fördruckit mig på det. Var för sig går dessa två bra men inga ubåtar längre.

Tequila är också en dryck jag inte fixar längre. Bara doften... Förr drog man sådant jämt när man var ute.

Samma här! Slutade med det innan jag ens slutade dricka. På slutet körde jag gärna billig viskey å kaffe eller oboy. Gött! 

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.