CHAE Postat 18 februari Trådstartare Dela Postat 18 februari 5 timmar sedan sa Dark Of Light: Good job, well done… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 18 februari Trådstartare Dela Postat 18 februari Fast jag gjorde det bättre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 februari Dela Postat 18 februari 8 timmar sedan sa Dark Of Light: 7 Hur kunde du stava fel på schuuuu? morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 februari Dela Postat 18 februari 2 timmar sedan sa CHAE: Fast jag gjorde det bättre. Såklart! 🙄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 februari Dela Postat 18 februari Va göööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö ni? Har promenerat med Tilly i det fina vädret och laddar för skidskytte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 februari Dela Postat 18 februari 7 timmar sedan sa CHAE: Fast jag gjorde det bättre. "Även en blind höna kan med hjälp av stödhjul finna ett frö." Gammalt Längstah ordspråk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 februari Dela Postat 18 februari Lutar åt en svensk trippel i längdskidor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 februari Dela Postat 18 februari Välvallat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 februari Dela Postat 18 februari Ja etta tvåa å en fjärdeplats är inte illa pinkat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 19 februari Trådstartare Dela Postat 19 februari 12 timmar sedan sa Dark Of Light: "Även en blind höna kan med hjälp av stödhjul finna ett frö." Gammalt Längstah ordspråk. Avundssjuka klär dig inte, käre DoL😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 februari Dela Postat 19 februari 🌧️☕ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 februari Dela Postat 19 februari 😊☕️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 februari Dela Postat 19 februari 8 timmar sedan sa CHAE: Avundssjuka klär dig inte, käre DoL😎 Har du varit på anestesi avdelningen nu igen? Det är ju för att vi andra låter dig få chansen som du överhuvudtaget får PTs. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 februari Dela Postat 19 februari Jag tycker att alla inlägg borde vara PT. Det vore mest rättvist. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 februari Dela Postat 19 februari Jåh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 februari Dela Postat 19 februari (redigerat) I en alternativ värld består längsta idag av 1,4k sidor med ett inlägg per sida. Ungefär 99% av inläggen är helikopterbilder. 1% ubåt. Redigerat 19 februari av Fidden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 februari Dela Postat 19 februari Har ni druckit ubåt? Öl å Jägermeister. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 februari Dela Postat 19 februari Nej. Kallas det ubåt för att det sänker både ölet och jägern? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 februari Dela Postat 19 februari 4 minuter sedan sa Fidden: Nej. Kallas det ubåt för att det sänker både ölet och jägern? Nej. Man sänker ett snapsglas med jäger i ett stort glas öl och då sipprar jägern sakta upp. Så småningom sänks dock allt ner i magen och ruset går upp i hjärnan och även du sänks. Har ni druckit tequila knack? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 februari Dela Postat 19 februari Fyll ett litet glas till hälften med tequila, till hälften med fruktsoda, däng det i bordet med beslutsamhet och svep sen det som finns kvar i glaset. Det kan hjälpa att hålla handen över glaset under själva dängandet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 februari Dela Postat 19 februari 1 timme sedan sa slejnard: Har ni druckit ubåt? Öl å Jägermeister. Ja, har fördruckit mig på det. Var för sig går dessa två bra men inga ubåtar längre. 52 minuter sedan sa slejnard: Fyll ett litet glas till hälften med tequila, till hälften med fruktsoda, däng det i bordet med beslutsamhet och svep sen det som finns kvar i glaset. Det kan hjälpa att hålla handen över glaset under själva dängandet. Tequila är också en dryck jag inte fixar längre. Bara doften... Förr drog man sådant jämt när man var ute. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 februari Dela Postat 19 februari Läste tequila crack. Det har jag aldrig provat. Gissar att man bara ersätter saltet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 februari Dela Postat 19 februari Blev en del hotshots för mig nu blir det bara vatten vagott jåh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 februari Dela Postat 19 februari Vatten och salt. Vilken udda kombo. Den har nog aldrig använts någonsin i världshistorien. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 februari Dela Postat 19 februari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 februari Dela Postat 19 februari 1 timme sedan sa Dark Of Light: Ja, har fördruckit mig på det. Var för sig går dessa två bra men inga ubåtar längre. Tequila är också en dryck jag inte fixar längre. Bara doften... Förr drog man sådant jämt när man var ute. Samma här! Slutade med det innan jag ens slutade dricka. På slutet körde jag gärna billig viskey å kaffe eller oboy. Gött! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 februari Dela Postat 19 februari Nu startade jag ett konto på bettson bara för att kunna satsa ett par hundra på Litauen i Esc. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 februari Dela Postat 19 februari Håller tummarna att du vinner! Har kört Keno tre dagar nu å vunnit nån spottstyver. Spelar sällan å vinner sällan på spel å hästar. Som mest 2000kr på oddset för många år sedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 februari Dela Postat 19 februari Men vagettere, får man sova nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 februari Dela Postat 19 februari Jag vinner aldrig jag heller. Men det beror mest på att jag aldrig spelar. Det är ok att slägga Slej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.