Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2024 (alias Längstah)

CHAE

Recommended Posts

6 timmar sedan sa Dark Of Light:

Allts som är udda är kul. Go for it!

2 timmar sedan sa slejnard:

Ja kör i vind CHAE! 👍

morn å KPD 

All right!🤘🏼

Dela på andra sajter

Annons
43 minuter sedan sa slejnard:

Skäggbiffar å makaroner pd!🥰

Oj… mögliga biffar alltså?

13 minuter sedan sa slejnard:

Skakare å höga hattar. Jo jag tackar jag!

Spännande värre i Storforum.

Dela på andra sajter

Tänkte lite på Slejs utspel om ospännande forum. Vi kan väl slå fast och enas om att forat inte är vad det en gång var. Okej fine.

När @Valle gjorde ett inlägg i julas i Storforum slog det mig att utan de stora postarna ”levde” forat mer. Valle, JJRockford, Claes-Yoda, KwS, Demonproducenten, nattvaktaren m f l m fl höll igång forat medelst diskussioner och grym kompetens. Det startades fredagstrådar och tjafsades lite sådär småskönt.

Ibland gick det överstyr och någon blev superjävlakränkt och fortsatte diskussionveva bara för att slippa ”skammen” att gå ur diskussionen som en ”förlorare”.

Numera hänger jag för att Längstah, då och då komma med lite amatörmässig input på olika demoprojekt samt posta egna alster (typ vartannat år).

Jag begriper mig inte på 80% av musiken som postas ute i Storforum och blir lätt uttråkad när inget vettigt postas; t ex om delaypedaler eller hårdvarurouting.
Ändå hänger jag kvar (!) Det är roligt ändå att kunna slå ihjäl lite tid här och där. Så länge Slej postar musik och Längstah finns lär jag inte dra.

Vänligen,

Kul att få vara med -79

• Gilla 1
Dela på andra sajter

12 minuter sedan sa CHAE:

Tänkte lite på Slejs utspel om ospännande forum. Vi kan väl slå fast och enas om att forat inte är vad det en gång var. Okej fine.

När @Valle gjorde ett inlägg i julas i Storforum slog det mig att utan de stora postarna ”levde” forat mer. Valle, JJRockford, Claes-Yoda, KwS, Demonproducenten, nattvaktaren m f l m fl höll igång forat medelst diskussioner och grym kompetens. Det startades fredagstrådar och tjafsades lite sådär småskönt.

Ibland gick det överstyr och någon blev superjävlakränkt och fortsatte diskussionveva bara för att slippa ”skammen” att gå ur diskussionen som en ”förlorare”.

Numera hänger jag för att Längstah, då och då komma med lite amatörmässig input på olika demoprojekt samt posta egna alster (typ vartannat år).

Jag begriper mig inte på 80% av musiken som postas ute i Storforum och blir lätt uttråkad när inget vettigt postas; t ex om delaypedaler eller hårdvarurouting.
Ändå hänger jag kvar (!) Det är roligt ändå att kunna slå ihjäl lite tid här och där. Så länge Slej postar musik och Längstah finns lär jag inte dra.

Vänligen,

Kul att få vara med -79

Ungefär så är det för mig med! Slänger in ett intelligent inlägg i längstah lite nu och då. På skoj!

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.