CHAE Postat 31 december 2023 Postat 31 december 2023 (redigerat) Välkomna! Jaha men nähä, vi kör väl då😊 Redigerat 31 december 2023 av CHAE
Neosus Postat 31 december 2023 Postat 31 december 2023 Först till 400 vinner! Okej nu KÖR VIIIII Woho! 1
slejnard Postat 31 december 2023 Postat 31 december 2023 9 minuter sedan sa Neosus: Först till 400 vinner! Okej nu KÖR VIIIII Woho! Ja 🙌 vart en trevlig tillställning. 👍👍
slejnard Postat 31 december 2023 Postat 31 december 2023 Och ni verkar ha roa er medan jag varit borta. 😄 Bra gjort! 👍
CHAE Postat 31 december 2023 Trådstartare Postat 31 december 2023 3 minuter sedan sa Fidden: Nämen är det här ni är?! ”Mormor gråter och andra dikter” Jonas Gardell
Fidden Postat 31 december 2023 Postat 31 december 2023 3 minuter sedan sa CHAE: ”Mormor gråter och andra dikter” Jonas Gardell Exakt. Letade efter ett klipp att bifoga, men hittade inget. 😞
Fidden Postat 31 december 2023 Postat 31 december 2023 Fast det kanske är "jasså" när jag tänker efter...
CHAE Postat 1 januari Trådstartare Postat 1 januari 16 minuter sedan sa slejnard: Jazz å! P R A siiit indeed!! 1
Naymari Postat 1 januari Postat 1 januari Detta fick mig att gilla PRS ännu mera. Är fortfarande supernöjd med min CE24
Fidden Postat 1 januari Postat 1 januari Lite skillnad mot den där b-sorterade fendern jag drömde jag köpte från thomann inatt. Jävlar, den halsen var ett vrak. Blev så glad när jag vaknade och insåg att jag inte behövde palta med returneringen.
Naymari Postat 1 januari Postat 1 januari 20 minutes ago, Fidden said: Lite skillnad mot den där b-sorterade fendern jag drömde jag köpte från thomann inatt. Jävlar, den halsen var ett vrak. Blev så glad när jag vaknade och insåg att jag inte behövde palta med returneringen. Vill utöka min samling med en strata så småningom… även en Les Paul hade en Mexico-tele förut. Den sög i jämförelse med prsen. Måste nog upp på custom-shop nivå tror jag tyvärr
slejnard Postat 1 januari Postat 1 januari Ja gitarrer är svårt få för många av. Är grymt nöjd med min elite strata, HPD tele och ibanez RG. Har även faktiskt kvar min allra första gitarr. En takeraru
Gäst Postat 1 januari Postat 1 januari https://www.gear4music.se/sv/pianon-keyboard/digitalpianon/flyglar billiga digitala flyglar, varför ser man de så sällan, klassen...
Naymari Postat 1 januari Postat 1 januari 17 minutes ago, ewroL said: https://www.gear4music.se/sv/pianon-keyboard/digitalpianon/flyglar billiga digitala flyglar, varför ser man de så sällan, klassen... När vi kör live så fejkar vi alltid flyglar. Finns tomma baby grand-skal att köpa, så kan du få in vilket klaviatur du vill. oklart om det blir billigare dock
CHAE Postat 1 januari Trådstartare Postat 1 januari 1 timme sedan sa Naymari: […] Finns tomma baby grand-skal att köpa, så kan du få in vilket klaviatur du vill. […] Jaa det vore något; en Casio PT-88 som alla möra kisar kan hamra loss på till bossanova-kompet! The joy.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.