janebjensen Postat 25 november 2023 Postat 25 november 2023 Killdozer.mp3 Tja, har en ny låt. Första gången jag gör nåt med en vokalist. Mixar/mastrar också själv den här gången. Är inte överdrivet bra på att mixning/mastring så skulle uppskatta lite feedback på det. Låter det ok eller helt galet? Obs det ska alltså låta lite grötigt och distat 🙂
Flizzaff Postat 25 november 2023 Postat 25 november 2023 Kanske inte min stil (som ni kör så jag kanske inte borde lägga mig i), men det är lite stressigt och grötigt intryck. Disten skadar inte. Det vore kul att höra mer från dig. 1
Pär Nord Postat 25 november 2023 Postat 25 november 2023 Sketabra! Nää, för jävla bra! Om jag vore en ung man på klubb och denna ("låt" räcker inte) oemotståndliga uppmaning till rörelse//action//fridans spelades hade jag fortfarande varit där. Jag gjorde en skärminspelning och ska nu lära mig texten. Eller bara dansa. Ändra ingenting. Allt är det ska vara. 1
janebjensen Postat 26 november 2023 Trådstartare Postat 26 november 2023 Oh man tackar 🙂 Kul att du gillade den!
janebjensen Postat 23 december 2023 Trådstartare Postat 23 december 2023 Så, nu är den klar. Ändrade lite i rösten och mixen generellt. Lyssna den som vill 🙂
Växjölirarn Postat 29 december 2023 Postat 29 december 2023 Jag gillar det! Bra känsla och får flashback till 80-90 talet. I Like it. Teddybears.... Rusiak vibes. 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.