Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tja, har en ny låt. Första gången jag gör nåt med en vokalist. Mixar/mastrar också själv den här gången. Är inte överdrivet bra på att mixning/mastring så skulle uppskatta lite feedback på det. Låter det ok eller helt galet? Obs det ska alltså låta lite grötigt och distat 🙂

Annons
Postat

Kanske inte min stil (som ni kör så jag kanske inte borde lägga mig i), men det är lite stressigt och grötigt intryck. Disten skadar inte. Det vore kul att höra mer från dig.

• Gilla 1
Postat

Sketabra! Nää, för jävla bra! Om jag vore en ung man på klubb och denna ("låt" räcker inte) oemotståndliga uppmaning till rörelse//action//fridans spelades hade jag fortfarande varit där. Jag gjorde en skärminspelning och ska nu lära mig texten. Eller bara dansa. Ändra ingenting. Allt är det ska vara.

• Tack! 1
  • 4 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.