Flizzaff Postat 18 november 2023 Postat 18 november 2023 Det låter väldigt bra. 5/5 i betyget. Proffsigt. Bra musik och bra sång. 1
Henric Svensson Postat 18 november 2023 Postat 18 november 2023 -Låter fett nice, snyggt proddat! -Kanske inte den bästa låten jag hört från dej men som sagt snyggt förpackad! 1
L_E_D Postat 18 november 2023 Trådstartare Postat 18 november 2023 15 timmar sedan sa Flizzaff: Det låter väldigt bra. 5/5 i betyget. Proffsigt. Bra musik och bra sång. Tack! 🙂
L_E_D Postat 18 november 2023 Trådstartare Postat 18 november 2023 6 timmar sedan sa Henric Svensson: -Låter fett nice, snyggt proddat! -Kanske inte den bästa låten jag hört från dej men som sagt snyggt förpackad! Tack för fina ord! 🙂
Pär Nord Postat 24 november 2023 Postat 24 november 2023 Bifogad bild säger mer än tusen ord MEN inte i detta ämne förstås Så jag håller med Flizzaff o Henric. Inte om allt förstås men låten som sagt. Mkt bra. STORT A i uppförande&ordningsföljd. Bra!
L_E_D Postat 27 november 2023 Trådstartare Postat 27 november 2023 On 2023-11-24 at 12:42 sa Pär Nord: Bifogad bild säger mer än tusen ord MEN inte i detta ämne förstås Så jag håller med Flizzaff o Henric. Inte om allt förstås men låten som sagt. Mkt bra. STORT A i uppförande&ordningsföljd. Bra! Stort tack! 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.