slejnard Postat 5 november 2023 Postat 5 november 2023 (redigerat) Snart jul och vad passar bättre än en vintrig cozy sång om det vi önskar. Vara friska, leva och må. B-sida från förra året. Videon helt färsk med bilder från säsongens första snö häruppe. All feedback välkommen 🎅 Redigerat 5 november 2023 av slejnard 1
oioioi Postat 6 november 2023 Postat 6 november 2023 Trevligt. Fast den lilla gitarren till vänster stökar till det för sången emellanåt. Måste den spela (nästan) hela tiden?
slejnard Postat 6 november 2023 Trådstartare Postat 6 november 2023 4 timmar sedan sa oioioi: Trevligt. Fast den lilla gitarren till vänster stökar till det för sången emellanåt. Måste den spela (nästan) hela tiden? Tack oioioi! Gitarren har jag faktiskt inte tänkt på men nu när du säger det så. Är lite av en ful ovana att övergöra gitarrgrejer. Svårt göra nåt åt i detta läget men kommer tänka till en och två gånger i framtida produktioner.
Flizzaff Postat 6 november 2023 Postat 6 november 2023 Det låter bra. Jag störs inte av den "lilla gitarren" till vänster(?)...
slejnard Postat 7 november 2023 Trådstartare Postat 7 november 2023 Tack Flizzaff! Vad bra , då är det inte säkert att alla störs av gitarren. Tänk ändå hur musik upplevs olika 😊. Bra de! 1
Tuva Hansen Postat 8 november 2023 Postat 8 november 2023 (redigerat) On 11/5/2023 at 6:01 PM, slejnard said: Snart jul och vad passar bättre än en vintrig cozy sång om det vi önskar. Vara friska, leva och må. B-sida från förra året. Videon helt färsk med bilder från säsongens första snö häruppe. All feedback välkommen 🎅 iphone 15 pro skärmskydd Tack för att du delar videon. Förhoppningsvis kommer du njuta mer av vintern och ta hand om dig själv. Redigerat 8 november 2023 av Tuva Hansen 1
slejnard Postat 8 november 2023 Trådstartare Postat 8 november 2023 Tack Tuva! Lovar att ta hand om mig själv. Ett önsketänkande från min sida är att vintern blir kort. Ju kortare desto bättre. Inte vrålförtjust i den. 🥶
Pär Nord Postat 9 november 2023 Postat 9 november 2023 De kan aldrig bli för många gitarrer om man frågar en femåring (eller mig). Dom lyssnar bara på låten. Är den bra så är den. Den här är bra och vore ännu bättre om Jultomtens alla nissar (fler än 400) kunde få varsin röd elektriskgitarr och vara med. Jag har hört att dom tycker Slejnard borde vara chef över verkstan. om jag har en gitarridol så är det Zoot Horn Rollo. Och Slejnard. 1
slejnard Postat 10 november 2023 Trådstartare Postat 10 november 2023 Tack så mycket Pär! Roligt att höra. More is more som Yngwie Malmsteen säger kanske kunde passa in här 😅
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.