tarikfransson Postat 18 oktober 2023 Postat 18 oktober 2023 Läste ett blogginlägg relaterat öronsnäckor vs hörlurar. Här har de täckt något ämne om det öronsnäckor vs hörlurar som var till hjälp. Kan någon vilja lägga till eller säga något om inlägget? Inlägg : https://gustavrenman.livejournal.com/593.html
Anders F Postat 18 oktober 2023 Postat 18 oktober 2023 (redigerat) Jag hade svårt att läsa artikeln då de benämner allt som hörlurar. Samma rubriker men med en .2 efter. Att skriva på det sättet är ju upplagt för missförstånd och mycket märkligt sätt att skriva. Nu va det väll inte det du frågade, men det gjorde att jag inte läste artikeln istället. ta bara detta som exempel hur fel det kan bli. ”När det gäller portabilitet har hörlurar övertaget. Deras kompakta storlek gör det enkelt att förvara dem i fickor eller väskor, vilket gör dem idealiska för personer som ständigt är på språng. Å andra sidan tenderar hörlurar att vara klumpigare och kräver en dedikerad plats för förvaring” Redigerat 18 oktober 2023 av Anders F
tarikfransson Postat 25 oktober 2023 Trådstartare Postat 25 oktober 2023 Jag var bara fick thourgh deras rubrik. men det kom till mitt förslag jag vet inte hur så jag delade det här
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.