LoveboateD Postat 16 oktober 2023 Postat 16 oktober 2023 Lyssna på Don't trust God på #SoundCloud https://on.soundcloud.com/QVVau
slejnard Postat 16 oktober 2023 Postat 16 oktober 2023 Ganska bra suggestiv musik. Hör inte texten men titeln säger en del och då undrar jag. Varför ska man inte lita på Gud, tycker du? Har han gjort dig illa? Är bara nyfiken 👀
LoveboateD Postat 16 oktober 2023 Trådstartare Postat 16 oktober 2023 13 minuter sedan sa slejnard: Ganska bra suggestiv musik. Hör inte texten men titeln säger en del och då undrar jag. Varför ska man inte lita på Gud, tycker du? Har han gjort dig illa? Är bara nyfiken 👀 Stort tack för din feedback!.. Han jobbar med kontraster. Plötsligt svänger livet utan att man bett om det. Hur ska man kunna lita blint på någon som drar undan mattan utan förvarning. Jag klagar inte på min tillvaro. Jag köper att allt blir bra till sist. Men det känns lite blint att lita på någon, bara för att han satt bollen i rullning... 😉
slejnard Postat 16 oktober 2023 Postat 16 oktober 2023 51 minuter sedan sa LoveboateD: Stort tack för din feedback!.. Han jobbar med kontraster. Plötsligt svänger livet utan att man bett om det. Hur ska man kunna lita blint på någon som drar undan mattan utan förvarning. Jag klagar inte på min tillvaro. Jag köper att allt blir bra till sist. Men det känns lite blint att lita på någon, bara för att han satt bollen i rullning... 😉 Okej då är jag med 😃. Inte fel att undra och ställa sig frågor kring detta ämne.
Flizzaff Postat 23 oktober 2023 Postat 23 oktober 2023 Jag tänker lite på sextiotalets psykedeliska era då jag hör detta. 1967.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.