Print Postat 13 maj 2005 Postat 13 maj 2005 Sitter och surfar, surfar och surfar för att förska få tag på en Krank- förstärkare. Har aldrig provat dessa, men skulle gärna vilja göra då de ska vara överjävliga på att leverera tunga riff. Är det någon som vet var jag kan få tag på en av dessa stärkare? Har hittat i USA, men inte i närområdet liksom… 😉 Jag lovar, jag har sökt forumet… 🙁
JJRockford Postat 14 maj 2005 Postat 14 maj 2005 Prova på http://www.gmf.se/forum/forum.asp?FORUM_ID=2 Nästan enbart gitarrfolk. Var bor du?
Print Postat 16 maj 2005 Trådstartare Postat 16 maj 2005 Bor i Malmö. Har hittat en finsk och en tysk återförsäljare, men inte en ända i Konungariket Sverige. Vet inte om jag har råd med en dylik stärkare just nu, men det skulle vara kul att prova en. De ska har riktigt bra distar... det är liksom det de är byggda för.
wildstar Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Hej! Har just köpt ett Krank revolution series 1(custom,silver och krom) Låtar jävligt bra!Mycket metal för pengarna!
wildstar Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Hej igen! Krank hela sortiment finns att beställa hos musikshopen västerås.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.