Bjarne Postat 7 oktober 2023 Postat 7 oktober 2023 Någon i Stockholm med omnejd som är kunnig i cakewalk, självklart ersättning
0 Jayway Postat 7 oktober 2023 Postat 7 oktober 2023 Hej, Cakewalk är ju kanske inte det vanligaste DAW/musikprogrammet, så det kan ju bl.a. vara därför du inte får svar. Men en annan grej: Du skrev i en av dina tidigare trådar att du inte fick något ljud. Du skrev även att du hade bytt ljudkort. Får du ljud i ljudkortet med andra program än Cakewalk, eller t.ex. om du spelar upp en ljudfil? Vilket ljudkort har du?
0 slejnard Postat 7 oktober 2023 Postat 7 oktober 2023 Har inte du frågat detta några gånger förut? Du vet väl att man kan ”bumpa” / lyfta upp trådar genom att skriva i dom igen istället för att starta en ny. Förlåt om jag verkar tjurig men ty det är jag ej då jag är eders slej. Ha en bra kväll och lycka till med sökandet efter det du vill veta. 1
0 Bjarne Postat 7 oktober 2023 Trådstartare Postat 7 oktober 2023 Har noll koll på detta forum, helt nytt för mig, därför lagt in igen.
0 CHAE Postat 8 oktober 2023 Postat 8 oktober 2023 (redigerat) Vi låser tråden och uppmanar medlemmen att fortsätta i sin, redan påbörjade, tråd. /CHAE, mod Redigerat 8 oktober 2023 av CHAE
Fråga
Bjarne
Någon i Stockholm med omnejd som är kunnig i cakewalk, självklart ersättning
4 svar på denna fråga
Recommended Posts