Henric Svensson Postat 15 september 2023 Postat 15 september 2023 (redigerat) Hej på Er! Släppte en låt som jag ruvat på ett tag idag! En slow blues med svensk text! Trevlig musikhelg på Er alla! Jag vill att du ska stanna Text & Musik Henric Svensson 202308 Jag ligger här och väntar på att du ska komma hem Jag ligger här och väntar på att du ska komma hem För med dej i mina armar känns natten inte så lång Jag vill att du ska stanna stanna tills solen gått upp Jo jag vill att du ska stanna stanna tills solen gått upp För med dej i mina armar känns natten inte lika kall Jag vill att vi ska älska älska tills solen gått upp Jag vill att vi ska älska älska tills solen gått upp Du smälter i mina armar och natten blir inte så kall Jag vill att vi ska älska älska tills solen den gått upp Åh du smälter i mina armar och natten blir inte så kall Redigerat 15 september 2023 av Henric Svensson
Pär Nord Postat 15 september 2023 Postat 15 september 2023 Aaahh... the slow blues, underbar att spela och fortfarande njutbar för lyssnaren ... både slide och single-stringsolo? du kan det hela Henrik 1
Jonatan Lundin Postat 21 september 2023 Postat 21 september 2023 Mycket bra👌. Alltid trevligt när budskapet i texten understödjs o förstärks av låtens tempo o arrangemang, för att bygga en bra helhet. 1 1
slejnard Postat 22 september 2023 Postat 22 september 2023 Vilket tunggung Henric! Svänger så det svartnar nästan👍 1
Henric Svensson Postat 25 september 2023 Trådstartare Postat 25 september 2023 On 2023-09-22 at 21:16 sa slejnard: Vilket tunggung Henric! Svänger så det svartnar nästan👍 -Tack Slejnard!
Henric Svensson Postat 26 september 2023 Trådstartare Postat 26 september 2023 6 timmar sedan sa perlindholm: Fortsätt! Imponerande -Tack! 🥰
VennbergsU Postat 27 september 2023 Postat 27 september 2023 Låter bra nog... Fortsätt... Förresten gillar jag det 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.