janebjensen Postat 14 september 2023 Postat 14 september 2023 Halloj! Har just släppt den här EP:n och skulle uppskatta lite synpunkter. Näst intill uteslutande samplingar. Lite oklar genre, men i grunden alternativ hip hop. Och lite punk. Hit me!
frithiof Postat 18 september 2023 Postat 18 september 2023 Hej! Du har ju inte fått någon feedback. Och jag tänker inte ge någon heller. Anledningen till att jag inte kommer ge någon feedback är för att om man lägger upp musik på Spotify anser jag att musik är släppt och inte längre demo. Man kan också se det som att du gör reklam för din musik för att få fler spelningar och därav tjäna pengar. Vill du ha feedback så fråga om det innan release.
janebjensen Postat 18 september 2023 Trådstartare Postat 18 september 2023 Hallå frithiof! Hmm ok, jag är ny på forumet och såg att det hade lagts upp spotifylänkar här tidigare så tänkte att det var ok. Jag är mest nyfiken på vad folk tycker. Har definitivt inga ambitioner att casha in på den här ep:n eller någon annan musik heller för den delen 🙂
Fidden Postat 18 september 2023 Postat 18 september 2023 Tycker det finns en del riktigt intressanta bitar i detta. Det blir lite monotont på sina håll, men det hör nog till. Låtarna är ju korta, så jag köper det. tänker ändå att det hade varit coolt om det blev mer låtstruktur och variation i det. Tänk frontier psychiatrist, fast i ljudvärlden som du befinner dig i. Med det sagt hade jag absolut inget emot att ha din EP i bakgrunden en stund när jag skrev detta. Tvärt om.
janebjensen Postat 18 september 2023 Trådstartare Postat 18 september 2023 Tack ska du ha Fidden, kul att höra! Frontier psychiatrist är ju en gammal favorit 🙂 1
janebjensen Postat 19 september 2023 Trådstartare Postat 19 september 2023 4 timmar sedan sa marcus333: Umm... njutbar Tack du! 1
tantrumvillains Postat 26 september 2023 Postat 26 september 2023 Feta grejer. VI kan lägga rim på Gargles 🙂 1
Nbient Postat 11 oktober 2023 Postat 11 oktober 2023 Musikaliskt får jag lite ”moderna zappa-vibbar”. Lite melodiös sång på det så kan det bli spännande. 1
janebjensen Postat 12 oktober 2023 Trådstartare Postat 12 oktober 2023 Tack ska du ha Nbient! Har inte hört någon referens till Zappa tidigare men det uppskattas ju såklart 🙂
Flizzaff Postat 23 oktober 2023 Postat 23 oktober 2023 (redigerat) Idetta sammelsurium och tordön hör jag något ganska unikt. Något av ordning mitt i skiten. Ja, ett ganska högt betyg. Redigerat 25 oktober 2023 av Flizzaff 1
janebjensen Postat 24 oktober 2023 Trådstartare Postat 24 oktober 2023 Haha, det var en mycket fin komplimang, tack ska du ha! Såg faktiskt nyligt att en av låtarna hamnat på en playlist med namnet ADHD. Det var också en komplimang 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.