Tomas E Postat 9 augusti 2023 Postat 9 augusti 2023 När jag nyligen citerade ett inlägg så fick jag en massa rödmarkerad text i det citatet fastän det inte fanns något stavfel. Har för mig att en del av det försvann när jag klickade i citatet, men först såg det ut så här.
Tomas E Postat 9 augusti 2023 Trådstartare Postat 9 augusti 2023 1 minut sedan sa slejnard: Kolla så du inte valt ett annat språk. Menar du specifikt för den här sajten eller rent allmänt? Förresten så ser jag inga röda markeringar i ditt citat nu.
eggplant Postat 9 augusti 2023 Postat 9 augusti 2023 Troligen har/hade du engelska påslaget. Jag får nästan exakt samma ord (och blir även rött för mig) rödmarkerade om jag byter till engelska i rättstavningen. 1
slejnard Postat 9 augusti 2023 Postat 9 augusti 2023 3 minuter sedan sa Tomas E: Menar du specifikt för den här sajten eller rent allmänt? Förresten så ser jag inga röda markeringar i ditt citat nu. Jag tänker rent allmänt. I min iPhone blir det ibland engelska om jag kommer åt en knapp nere till vänster som ser ut som en glob. 1
Tomas E Postat 9 augusti 2023 Trådstartare Postat 9 augusti 2023 9 minuter sedan sa eggplant: Troligen har/hade du engelska påslaget. Jag får nästan exakt samma ord (och blir även rött för mig) rödmarkerade om jag byter till engelska i rättstavningen. Kanske blandar Chrome ihop språken ibland eftersom jag har både svenska och engelska aktiverat.
eggplant Postat 9 augusti 2023 Postat 9 augusti 2023 48 minuter sedan sa Tomas E: Kanske blandar Chrome ihop språken ibland eftersom jag har både svenska och engelska aktiverat. Ja. Min (har en chrome-variant som heter Brave) är inte helt utan problem heller. Jag har också bägge språken installerade. Just nu testade jag att köra bara engelska och en bytte jag till svenska igen och då vägrade den ett tag tills jag skrivit en rad till då blev det svenska igen. Kanske laddar den språket en stund. Men inte helt buggfritt 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.