Ett par pluggar som jag köpte för ett par år sedan är plötsligt borta. Köpet finns inte ens med då jag loggar in på Native Instruments hemsida.
Jag startade ett supportärende i förrgår, men ännu inget svar. ("Due to a high number of requests, we unfortunately cannot respond as quickly as we would like. You will hear from us as soon as possible!")
Synnerligen frustrerande. Någon annan som har samma problem?
Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.
Fråga
oioioi
Ett par pluggar som jag köpte för ett par år sedan är plötsligt borta. Köpet finns inte ens med då jag loggar in på Native Instruments hemsida.
Jag startade ett supportärende i förrgår, men ännu inget svar. ("Due to a high number of requests, we unfortunately cannot respond as quickly as we would like. You will hear from us as soon as possible!")
Synnerligen frustrerande. Någon annan som har samma problem?
Korrigerad rubbe
3 svar på denna fråga
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.