L_E_D Postat 19 juli 2023 Trådstartare Postat 19 juli 2023 Ja. Den blev precis klar. Tack för lyssning 🙂
Musk E Postat 19 juli 2023 Postat 19 juli 2023 Inte riktigt min musikstil men jag ger ändå en kommentar. Skön låt som ger en bra känsla. Hade tyckt det vore nice med lite sång vid 1:10 och 2:03 typ ,men det kanske inte hör till genren).. bra låt oavsett!!
L_E_D Postat 20 juli 2023 Trådstartare Postat 20 juli 2023 9 timmar sedan sa Musk E: Inte riktigt min musikstil men jag ger ändå en kommentar. Skön låt som ger en bra känsla. Hade tyckt det vore nice med lite sång vid 1:10 och 2:03 typ ,men det kanske inte hör till genren).. bra låt oavsett!! Tack. Jag står i valet och kvalet ifall denna skall vara instrumental eller få sång. Jag har gett min "partner in crime" Magnus möjlighet att skriva text och lägga sång ifall han får "feeling" 🙂 Vi får se hur det slutar.
Wiseman Postat 26 juli 2023 Postat 26 juli 2023 (redigerat) Riktigt snygg produktion! Hade absolut mått bra av lite sång, även om den står helt ok på egna ben! Svängigt! 😎 Du fick en ny följare på SoundCloud! Redigerat 26 juli 2023 av Wiseman
L_E_D Postat 28 juli 2023 Trådstartare Postat 28 juli 2023 Tack för din kommentar och lyssning. Uppskattas 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.