slejnard Postat 9 juli 2023 Postat 9 juli 2023 Hej! Äntligen är sommaren här och tänkte det kunde passa med en varm 🥵 låt. Hur låter det? Spelades in redan -21. Sjunger och spelar allt. Inspelningen är gjord i Reaper
Flizzaff Postat 9 juli 2023 Postat 9 juli 2023 Sången ligger lite grumligt för mycket i bakgrunden. I mitt taffliga laptop-ljud låter allt lite grumligt. Ja, jag delger en fyra av fem i betyg.
slejnard Postat 10 juli 2023 Trådstartare Postat 10 juli 2023 Tack för feedback Flizzaff! Kanske grumligheten beror på att det överlag är mer värme i ljudet?
DionHarris Postat 11 juli 2023 Postat 11 juli 2023 Välgjort som vanligt men jag är inte så förtjust i cymbaler som tyvärr dominerar fullständigt när de sätter igång. Texten behöver också en rejäl översyn för rimmen ska sitta på plats. Som vanligt i dina låtar är 70-tals rösten perfekt. 1
slejnard Postat 11 juli 2023 Trådstartare Postat 11 juli 2023 (redigerat) Tack DionHarris! Bra feedback 👍 Tar med mig detta och försöker göra bättre framgent. Kul höra 70-tal referensen 😊☕️ Redigerat 11 juli 2023 av slejnard
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.